موارد توضیحی
مانتو بافت کلاه دار نانسی

مورد استفاده: مجلسی و روزمره


فوق العاده نرم ، لطیف و سبک

فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)



قیمت : 79000 تومان



چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافت کلاه دار نانسی دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت کلاه دار نانسی کلاه دار و آستین دار و همینطور جلو باز می باشد. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.


 

قیمت : 79000 تومان



ویژگی های مانتو بافت کلاه دار نانسی :
- فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
- عرض سینه: 46 سانتی متر
- قد مانتو: 110 سانتی متر
- قد آستن: 60 سانتی متر
- بسیار شیک و خوش رنگ
- جنس مانتو: بافت مرغوب
- کلاه دار و آستین بلند

 

 
  • ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

  • مطابقت کامل با محصولات

  • تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

  • پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات

نحوه سفارش :

شما می توانید از چهار طریق به دلخواه سفارش خود را ثبت کنید:

 

ثبت سفارش پیامکی


خرید پیامکی هندزفری بلوتوث


 

جهت سفارش کافیست کد کالا را به شماره 10000309 پیامک نمایید.

 

کد محصول :

178101298


نکته مهم قبل از ارسال پیامک جهت ثبت سفارش :

پرداخت پس از تحویل درب منزل می باشد

پس از ارسال پیامک به شماره سامانه ما طی 24 ساعت پیامک تایید سفارش برایتان خواهد آمد 
 

 

 

 

روش دوم :


خرید آنلاین (نقدی)

کافیست روی دکمه خرید آنلاین که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش محصول مورد نظر را پر کنید و بعد از تکمیل فرم مبلغ کالا را پرداخت نمایید

نکته : سفارشات نقدی به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود

خرید آنلاین شامل 10 درصد تخفیف ویژه و ارسال با پست پیشتاز میباشد

زمان تقریبی رسیدن سفارشات آنلاین (نقدی) 2 الی 7 روز کاری
 

ارسال به سراسر ایران


 

روش سوم :

 

خرید تلگرامی

 

برای خرید از طریق تلگرام روی دکمه زیر کلیک، و مراحل خرید را به وسیله ربات تلگرامی فروشگاه تکمیل نمایید

 

 

 

 

روش چهارم :


خرید پستی و پرداخت درب منزل

کافیست روی دکمه خرید پستی  که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید و بعد از تکمیل فرم منتظر ارسال کالا درب منزل تان در هفته جاری باشید و مبلغ کالا را بعد از تحویل درب منزل پرداخت نمایید

 


ارسال به سراسر ایران درب منزل سپس پرداخت

زمان بندی های تقریبی رسیدن سفارشات:
پست سفارشی: 5 الی 10 روز کاری
پست پیشتاز: 2 الی 7 روز کاری
خرید نقدی: 2 الی 7 روز کاری + 10 درصد تخفیف ویژه

 

 

 

 

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


امروزه مدل مانتو های جلو باز جزو مد و بورس بازارها هستند. معمولا این مدل مانتوها یقه دار و بدون یقه می باشند. که بیشترین مد را در مدل مانتوهای جلو باز با طرح های بدون یقه می توانید مشاهده کنید. همینطور کششی که مدل های کمر دار  در مدل های مانتوهای جلو باز از لحاظ فروش دارند در نوع مدل های راسته و بدون کمر آن کمتر به چشم می خورد.

چنانچه مدل مانتو های جلو باز به صورت ایستایی و راسته باشند. یعنی هیچ گونه ساسونی در ناحیه کمر وجود نداشته باشد. می توان مانتو را با انواع کمر بند و یا طرح گل های بزرگ جذاب به نظر آورد.

از مدل های دیگر مانتوهای جلو باز نوع یقه دار هستند که از پارچه های ایستا و کمی ضخیمتر می باشند. این نوع طرح ها در مدل مانتو جلو باز که معمولا نامتقارن هستند حالت ایستایی زیبایی نیز دارند. مانتو های جلو باز با مدل یقه دار و ایستا می تواند تن پوش خوبی برای خانم هی قد بلند باشد. البته خانم های قد کوتاه نیز می توانند مانتوی جلو باز دو رنگ انتخاب کنند. که  یک رنگ در بالا تنه مانتو و در قسمت پایین آن از رنگ دیگر انتخاب  شود.



همینطور برای مانتو های جلو باز کوتاه می توانید شلوارهایی را که با آن ست می کنید را از نوع ایستا و کمی گشادتر انتخاب نمایید تا زیبایی تیپتان چند برابر گردد.

انواع مدل مانتو جلو باز دخترانه با طرح های زیبا
انواع  مدل مانتو جلو باز را می توان با انواع شلوارها پوشید. منوط به آنکه مدل مانتو را که قصد خرید دارید با قد، سایز و رنگ پوستتان جور کنید.

معمولادر مدل مانتو های جلو باز نوع شلوار و شالی که برای آن انتخاب می کنید بسیار مهم است. زیرا اگر شما مانتوی جلو بازی را انتخاب کرده اید که طرحی ساده و یا تک رنگی دارد. بهتر است از شلوارهای طرح دار و یا گشاد برای به جلوه آمدن هرچه بیشتر مانتویتان استفاده کنید. شما می توانید شلواره ساده را انتخاب نموده ولی مدل مانتوی جلو بازتان را با رنگ بندی زیبا خریداری کنید.

اغلب مدل های مانتو جلو باز دخترانه یا به سایز کوتاه و فانتزی هستند و یا بلند و کلاسیک می باشند. که هر کدام از این مانتو ها جلوه خاصی را به افراد می دهند.

انواع مدل مانتو جلو باز زنانه
تنوع مانتو در مدل های جلو باز به لحاظ طرحی که دارد فراوان است. زیرا این مدل مانتوها تن پوش خوبی برای اکثر خانم ها دارد. توجه کنید مدل مانتوهای جلو باز از لحاظ سن و سال محدودیتی ندارد اما باید دقت کرد که مانتویی که انتخاب می کنید شما را خوش فرم نشان دهد. زیرا معمولا مانتوهای جلو باز به لحاظ مدلی که دارند، ممکن است کمی افراد را بزرگتر و غیر واقعی تر از آنچه که هستند نشان دهد. که در این مورد بهتر است در سایز مانتوی جلوی بازی که می خرید دقت کنید.

اگر شما خانم چاقی هستید و علاقه به پوشیدن مانتوی جلو باز دارید، و دوست هم ندارید که چاقی شکم شما دیده شود. برای جذاب تر دیده شدنتان بهتر است مدل مانتوی جلو باز خود را از نوع مدل کمر دار و طرح اندامی آن انتخاب کنید.

در حین حال می توانید از مدل های کوتاه مانتو جلو باز نیز استفاده کنید. زیرا که آنها نیز به نوبه خود زیبا هستند.

مدل مانتو جلو باز جدید


مانتو های جلو باز جدید معمولا رنگ بندی متنوع و طرح های زیبا و ساده تری دارند. اما در نوع مدل گوناگون هستند.

شما می توانید با توجه به سبکی که در هر مدل از مانتو های جلو باز می پسندید و نیز سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. بعضی از مدل مانتو های جدید همینطور از لحاظ سبک متفاوتند. بدین منظور که در برخی از این مانتو ها شما تلفیقی از مدل های و سبک های کلاسیک و مدرن را مشاهده می کنید، که بسیار جذاب هم هستند.

خانم های چاقی که دوست دارند سبک های مختلف مانتو های جلوباز جدید را امتحان کنند. می توانند از انواع مدل های اندامی و کت دامنی های کوتاه استفاده کنند تا جذاب تر به نظر آیند. همینطور اگر به دنبال مانتو های جدید که معمولا هم چند تیکه و طرحی نامتقارن دارند، خوشتان می آید. می توانید مدل های جلوباز دورنگ و یا تک رنگ که طرحی ساده تر را نیز انتخاب نمایید.



در هر حال انتخاب باخود شماست که با چه نوع مدل مانتویی جذاب تر به نظر بیایید. نیز می توانید انواع نمونه های مدل مانتو های جلوباز جدید را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

بهترین مدل مانتو های جلو باز
بهترین مانتو های جلوباز آنهایی هستند که علاوه بر زیبایی مدل از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. امروزه جنس های نخی پارچه ای مانتو بهترین کیفیت را در بین تن پوش های بیرون دارا هستند.

هر نوع پارچه نخی به غیر از الیاف مصنوعی و پلاستیکی مانتو به خصوص در تابستان علاوه بر سلامتی می تواند حس خوبی را به شما دهد.

همچنین در فصل های گرم سال می توانید زیبایی و راحتی را با انتخاب خوبی که برای مدل مانتو ها دارید تجربه کنید. زیرا که انتخاب یک مانتوی خوب که بتواند حس خوب و راحتی را به شما دهد از مهم ترین ویژگی های تن پوش های بیرونی می باشد.

بنابراین مانتو های جلو باز به دلیل سبک و مدلی که دارد می تواند گزینه خوبی برای شما خانم های باسلیقه و طرفدار مد باشد.

زیرا که این مانتو ها علاوه بر آنکه به دلیل آنکه جنس خوبی دارند و با کیفیت هستند، می توانند در تابستان احساس خنکی را به شما هدیه دهند.

بهترین نمونه های مدل مانتو های جلو باز برای هر نوع سایزی را در این مطلب برای شما قرار داده ایم که با توجه به ظاهر و سبکی که می پسندید از آنها ایده بگیرید.

مدل مانتو های جلو باز شیک و فانتزی
خوشبختانه مدل مانتو های جلو باز طوری می باشند که از لحاظ سایز و ظاهر با اغلب استایل ها جور هستند. به طوریکه شما می توانید با هر استایلی که هستید مدل های مشابه مانتو های جلو باز را انتخاب و خرید نمایید.

از سایر ویژگی های مدل های مانتو های جلوباز طرح های فانتزی آنها هستند که بر روی آنها خود نمایی می کند.

همینطور سبک های مختلف طراحی را می توانید در این مدل مانتو ها ببینید. دیگر آنکه مانتو های جلوباز از جذاب ترین و زیباترین تن پوش های امروزی هستند که بیشترین جلوه های طراحی و دوخت های شیک را دارا می باشند.

مانتو های حریر، گیپور، نخی و ویسکوز از جمله با کیفیت ترین و شیک ترین تن پوش های جلو باز است. این پارچه ها به دلیل طرح های زیبا و جنس نرم و لطیفی که دارند، بهترین نوع این تن پوش هاهستند.

مدل مانتو های جلو باز با لوازم اکسسوری
لوازم اکسسوری برای مدل مانتو های جلو باز می تواند به تعداد کم و از چیز های ساده باشد. زیرا که مانتو های جلو باز به دلیل مدل های متنوع و طرح هایی که دارند نیازی به لوازم اکسسوری خاصی ندارند. بنابراین می توانید از وسایل جزئی و ظریف برای هماهنگی و ست شدن با مدل مانتو و تیپ خود استفاده کنید.

بعضی از مدل مانتو های جلو باز هستند که از یقه های چین دار و آستین های کوتاهی دارند که لوازم اکسسوری برای آنها می تواند شامل یک ساعت یا دستبند پهن باشد.

یا اینکه شما می توانید برای مدل مانتو های جلو باز مدل کمر دار و یا ساده با یک سینه بند و یا کمری زیبا اکتفا کنید.

نکات دیگر
یکی از موارد مهم برای جذاب تر شدن با مانتو های جلو باز استفاده از لباس هایی است که زیر این مانتو ها می پوشید. شما می توانید از انواع تونیک ساده و نیز زیر سارافونی برای انواع پوشش زیر مدل مانتو های جلو باز خود استفاده کنید.

به طوریکه اگر مدل مانتو شما بسیار ساده است بهترین لباسی که می توانید برای زیر این گونه مدل مانتو پوشید استفاده از لباس های طرح های براق و برجسته است. یا اینکه می توانید از اکسسوری و زیور آلاتی ظریف و کمی شلوغ استفاده کنید تا مدل مانتوی شما جلوه خاصی پیدا کند.

همینطور می توانید از شلوار های شیک و ساده مثل جین و یا مدل شلوارهای دیگر که گشاد و یا چین دار و دارای طرح های مدرن هستند استفاده کنید تا جذاب تر به نظر آیید.

نیز اگر مانتو جلو باز شما طرح و مدل به خصوصی دارد و یا دارای برش های به خصوصی است دیگر شما نیازی به تن پوش زیر زیاد طرح دار ندارید.

با این حال انتخاب مدل دست خود شماست. شما می توانید همراه با هر مدل مانتویی تیپی را داشته باشید که هموراه جذاب به نظر بیایید. زیرا که جذابیت چیزی نیست که به شما از بیرون داده شود. بلکه انتخاب مدل مانتو و همخوانی ان با ظاهر تان از مواردی است که می توانید با رعایت کردن آن جذابیت تیپتان را بیشتر کنید.

نمونه مدل های دیگر مانتو های جلو باز
نمونه های دیگر مدل مانتو ها را در ادامه می بینید که می توانند به شما در انتخاب یک مانتو جلو باز با سبک دلخواهتان یاری دهد.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت و بهره کافی را برده باشید و بتوانید مدل مانتوی خود را با با توجه به سبک و سلیقه خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. جهت مشاهده سایر مقالات به سایت مدسازی مراجعه نمایید.



۲

۱ نظر
http://vrgl.ir/GfDMo
برو به پروفایل ModSazi    ModSazi
مجله تخصصی بررسی مدل لباس ، لباس مجلسی ، لباس عروس ، مانتو ، مدل مو . آدرس وب سایت : https://ModSazi.com

ModSazi
برای اینکه نوشته‌های بعدی ModSazi را از دست ندهید در ویرگول
ثبت نام کنید
ثبت نام

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید
چگونه یک لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم؟
مطلبی دیگر از این نویسنده

چگونه یک لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم؟
ModSazi
ModSazi
خواندن ۳ دقیقه

قهرمان
مطلبی دیگر در همین موضوع

قهرمان
کوثر بهرامی
کوثر بهرامی
خواندن ۱ دقیقه

آموزش تشخیص و دریافت تصویر، صدا، فایل و ویدئو در رباتهای تلگرامی
بر اساس علایق شما

آموزش تشخیص و دریافت تصویر، صدا، فایل و ویدئو در رباتهای تلگرامی
Mohsen
Mohsen
خواندن ۲ دقیقه

پاسخ‌ها

مزون لباس حریران
مزون لباس حریران
۴ روز پیش

به امید روزی که امضای طرح های ایرانی اسلامی، بر تن زنان سرزمینمان باشد،مدل مانتو جلو باز | ۳۳ مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت و سنتی
دسته بندی : مدل لباس,مدل مانتو
مدل مانتو جلو باز | ۳۳ مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت و سنتی
از یک جایی به بعد انگار نسل مانتو های دکمه دار منقرض شده باشد همه مانتو ها تقریبا از انواع مدل مانتو جلو باز دوخته و تهیه شدند. هم در فصل تابستان مدل مانتو های جلو باز نخی و خنک و در فصل های پاییز و زمستان مانتو جلو باز هایی از جنس ضخیم تر . در این نوشته از دلبرانه ما ۳۳ مدل مانتو جلو باز دخترانه مدل سنتی و اسپرت برای شما آماده کرده ایم که امیدورایم مورد توجه قرار گیرد.

مدل مانتو جلو باز اسپورت (۱)

مدل مانتو جلو باز
وقتی از لباس های دخترانه صحبت میکنیم منظومان لباس هایی است که از جهت رنگ و طرح ترکیبی با طراوت و شاداب تر یا مدل های جدید و جسورانه تری برخوردار هستند ، لباس های با رنگ های شاد ، لباس های گل گلی ، لباس هاس اسپرت و شیک و ساده دارای این ویژگی هستند ، در مورد مانتو های جلو باز موجود در بازار هم این نکته وجود دارد که اغلب آنها زنانه و خانمانه هستند اگر دنبال مدل مانتو جلو باز دخترانه هستید باید کمی ریسک کنید و برای انتخاب پارچه و طرح ظرافت ها و روحیات دخترانه را در نظر بگیرید .

مانتو جلو باز سنتی(۲)
مدل مانتو جلو باز اسپرت
چرا دختر ها ی جوان تیپ های اسپرت را تیپ های رسمی ترجیح میدهند؟

تیپ های اسپرت یا کژال تیپ های شاداب تر و راحت تری هستند ، در طراحی و دوخت مدل لباس های اسپرت تصنع کمتری وجود دارد ، همه چیز حالت طبیعی و راحت دارد ، به علاوه امکان رنگی رنگی پوشیدن ، استفاده از لباس ها و زیور آلات جوانانه در این سبک پوشش بیشتر است به راحتی با همه رنگ و مدل لباسی ست میشوند و حس جوانانه و تر و تازه تری به خانم های جوان میدهند.

مانتو جلو باز اسپورت (۳)
مدل مانتو جلو باز نخی
خوشبختانه در سال های اخیر توجه مردم بخصوص جوان تر ها به لباس های سنتی بیشتر شده است ، منظورم این است که همه دوست دارند لباس بته جقه دار بپوشند ، منظورم این است که توجه به سبک لباس پوشیدن خانم های ایرانی در گذشته مثل پوشیدن لباس های گلدار ، لباس های نخی ، مانتو های دامن دار و چیزی شبیه این ها دارد روز به روز گسترش پیدا میکند ، لباس ها و مانتو های سنتی نخی از جمله این لباس ها هستند. مثل مانتو تصویر زیر که در عین شیک بودن و دخترانگی اصیل و سنتی و منطبق بر عرف و فرهنگ ما نیز هست.

مانتو جلو باز اسپورت (۴)
مدل مانتو جلو باز جدید
مانتو های جلو باز هم انواع خنک و نخی تابستانه دارند و هم انواع شق و رق و ضخیم تر پاییزه مانتو پایین به گمانم برای فصل پاییز مناسب تر باشد ، مانتو های جلو باز پاییزه را میتوانید به جای پالتو و کاپشن و کت از روی مانتو های نخی بپوشید. حتی میتوانید این مدل مانتو ها را از روی جلیقه دامن یا جلیقه شلوار بپوشید و استایلی دخترانه و خاص برای خود بسازید.

مانتو جلو باز پاییزه (۵)
مدل مانتو جلو باز بلند
پوشش قریب به اتفاق خانم های ایرانی در گذشته لباس های ” دامن ” دار بوده است. اگر چه در پوشش محلی خیلی از نقاط ایران دامن های کوتاه با شلوار پوشیده میشده اما جزء دامن اغلب حذف نمیشده است .  همین حالا هم پوشیدن دامن به خانم های جوان حسی دخترانه و لطیف میدهد بخصوص پوشیدن مانتو های بلند با مانتو در عین پوشیدگی کامل خیلی شیک و جدید و خاص جلوه میکند .

مانتو جلو باز اسپورت (۶)
مدل مانتو جلو باز تابستانی
برای انتخاب مانتو های جلو باز تابستانه جنس های نخی و خنک قابل توصیه ترین انتخاب هستند ، اما اگر میخواهد مانتو جلو باز خاص و دخترانه تری داشته باشید به سراغ مانتو های نخی طرح دار سنتی یا گل گلی بروید و آن را با بلوز شلوار یا بلوز دامن یا سارافون بلند با طرح های ساده ست کنید . شما این ایده را می پسندید ؟

مانتو جلو باز اسپورت (۸)
مدل مانتو جلو باز دخترانه
وقتی صحبت از مانتو های جلو باز میشود قسمتی از جامعه به خاطر مانتو های جلو باز نازک و بدن نما و پوشش نامناسب زیر مانتو آن را مناسب خانم های جوان اصیل نمیدانند و یا معتقند این مدل مانتو ها با عرف و هنجار های اجتماعی سازگار نیست ولی با دیدن مدل های این نوشته مطمئن خواهید شد میتوان مدل مانتو های جلو باز ی تهیه کرد که در عین شیک بودن و دخترانه و اسپرت بودن همه هنجار های اجتماعی را در پوشش حتی بهتر از مانتو های معمولی حفظ کند.

مانتو جلو باز اسپورت (۷)
مدل مانتو جلو باز مجلسی
این مدل مانتو های جلو باز در صورتی که از یک پارچه شکیل و زیبا تهیه شود و با لباس های مناسبی ست شود می تواند یک انتخاب خوب به عنوان مانتو های جلو باز در مجالس و مهمانی ها حتی مهمانی های مختلط و مهمانی هایی باشد که شما در آنها نقش میزبانی داشته و مجبورید مدام در تکاپو و نشست و برخواست باشید.

مانتو جلو باز با دامن (۹)
مدل مانتو جلو باز شیک
فراموش نکنید اسپرت بودن به معنی این نیست که همه چیز در ساده ترین شکل خودش بدون نقش و نگار و تزیینات اضافه باشد . در مورد لباس های دخترانه همیشه کمی تزیینات دخترانه حتی اگر ظریف و به مقدار کم باشد روح شادابی و دخترانگی و ظرافت را بیشتر در پوشش شما نشان میدهند.

مانتو جلو باز اسپورت (۱۰)
مدل مانتو جلو باز ۱۳۹۷
مدل مانتو جلو باز ۱۳۹۸
مانتو جلو باز اسپورت (۱۱)
مانتو جلو باز را با چی بپوشیم؟
برای انتخاب لباس هایی که میتوانیم از زیر مانتو جلو باز بپوشیم گزینه های زیادی وجود دارند که بسته به سلیقه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید :

زیر مانتو جلو باز چی بپوشیم ؟
سارافون بلند : یکی از بهترین انتخاب ها ست کردن مانتو جلو باز اسپرت با سارافون بلند است ، در این صورت بهتر است یکی از این دو طرح دار و دیگری ساده انتخاب شوند . انواع سارافون ها با طرح ها دخترانه به همراه کی
جلیقه و دامن : این انتخاب که خیلی هم شیک و خاص پسند است بیشتر مناسب پاییز بوده و برای شرکت در مهمانی ها و دور همی های بیرون از خانه گزینه بی نظیری محسوب میشود. در صورت انتخاب این استایل حتما سری به مدل های چهار خانه جلیقه و دامن بزنید . بهترا است این تیپ را با کفش و کیف رسمی و خانمانه تکمیل کنید .
جلیقه و شلوار: این استایل نسبت به جلیقه و دامن کمی پسرانه تر است و انتخاب جسورانه تری محسوب میشود در این صورت جلیقه و دامنی انتخاب کنید که کاملا سایز شما باشد نه گشاد و نه زیادی تنگ و ترجیحا از یک مانتو اسپورت و ساده یا طرح دار دخترانه بلند از روی آن استفاده کنید. این تیپ با یک بوت دخترانه کامل میشود.
مانتو جلو باز را با چی ست کنیم ؟
شومیز و شلوار : یک انتخاب خیلی دخترانه انتخاب یک شومیز حریر با یک شلوار پارچه ای ست یا شلوار جین است این تیپ را میتوانید با انواع مانتو جلو باز امتحان کنید . در صورت انتخاب شومیز حتما از کیف و کفش رسمی استفاده کنید .
بلوز گل گلی و شلوار جین : این انتخاب دخترانه و شاد را حتما با یک مانتو جلو باز ساده و اسپرت امتحان کنید که معرکه است ، یک بلوز گل گلی یقه دار و آستین مچی با شلوار جین آبی که بهتر است با کتانی یا کیف و کفش اسپرت ست شوند.
بلوز و دامن بلند :  به عنوان بلوز میتوانید یک زیر سارافونی را با دامن ست آن رنگ و ساده بپوشیدم اینطوری مانتو جلو باز شما روی یک زمینه به رنگ ساده جلوه بیشتری پیدا میکند و از شلختگی و شلوغی زیاد در ظاهر شما جلوگیری میشود.
تونیک بلند با ساپورت : اگر میخواهید از ساپورت کنار مانتو جلو باز استفاده کنید مهم تر از هر چیزی کمی محافظه کاری در رعایت هنجار های اجتماعی و عرف پوشش است در این صورت حتما از انواع ضخیم ساپورت یا جوراب شلواری به همراه سارافون ، دامن ، یا تونیک های بلند استفاده کنید .
مانتو جلو باز جدید (۱۲)
مدل مانتوی جلو باز ۲۰۱۹
مانتو جلو باز اسپورت (۱۳)
مدل مانتو جلو باز دخترانه ۲۰۱۹
مدل مانتو جلو باز دخترانه ۲۰۱۸
مانتو جلو باز اسپورت (۱۴)
مدل مانتو جلو باز ۹۷
مدل مانتو جلو باز ۹۸
مدل مانتو جلو باز ۹۹
مانتو جلو باز اسپورت (۱۵)
مدل مانتوهای جلو باز ۹۸
مدل مانتو جلو باز تابستانی ۹۹
مانتو جلو باز اسپورت (۱۶)

مانتو جلو باز
مانتو جلو باز اسپرت
مانتو جلو باز اسپورت (۱۷)
مانتو جلو باز با ساپورت
مانتو جلو باز به انگلیسی
مانتو جلو باز اسپورت (۱۸)
مانتو جلو باز در تهران
مانتو جلو باز اینستاگرام
مانتو جلو باز اسپورت (۱۹)
مانتو جلو باز تابستانی
مانتو جلو باز ۹۷
مانتو جلو باز سنتی (۲۰)
مانتو جلو باز جدید
مانتو جلو باز بازیگران
مانتو جلو باز اسپورت (۲۱)
مانتو جلو باز فیس بوک
مانتو جلو باز facebook
مانتو جلو باز instagram
مانتو جلو باز اسپورت (۲۲)
مانتو جلو باز ۱۳۹۹
مدل مانتو جلو باز ۱۳۹۸
مانتو جلو باز اسپورت (۲۳)
مانتو جلو باز ۲۰۱۸
مانتو جلو باز ۲۰۱۷
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۱)
مانتوهای جلو باز ۲۰۱۸
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۲)
عکس مانتو جلو باز ۲۰۱۹
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۳)
مانتو بلند جلو باز ۲۰۲۰
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۴)
مانتو جلو باز ۹۷
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۵)
مانتو جلو باز ۹۸
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۶)
مانتو جلو باز ۹۹
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۷)
مانتو جلو باز جدید ۹۸
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۸)
مانتوهای جلو باز ۹۹
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۹)

مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت سنتی
مدل مانتو جلو باز دخترانه (۱۰)

در جمع آوری تصاویر نوشته بالا از صفحات اینستاگرامی برند سنجاقک و انار گل استفاده شده است .

جهت رعایت کپی رایت :)))

همچنین بخوانید :
مانتو جلو باز | ۲۵ مدل مانتو آستین کیمونوجلو باز + آموزش دوخت
الگوی مانتو جلو باز | انواع مدل های مانتو جلو باز دخترانه + الگو
مانتو جلو باز پاییزه | ۲۵ مدل مانتو ی جلو باز شیک دخترانه مناسب پاییز
مانتو کیمونو جلو باز | ۳۰ مدل مانتو کیمونو جلو باز شیک تابستانه
2 نفر2 نفر
برچسب ها : مانتو جلو باز , مانتو جلو باز اسپرت , مانتو جلو باز دخترانه , مانتو جلو باز سنتی , مدل مانتو جلو باز , مدل مانتو جلوباز
اشتراک گذاری مطلب
لینک کوتاه برای مطلب
http://delbaraneh.com/?p=72885
مطالب پیشنهادی از سراسر وب
yektanet-logo-signپیشنهاد توسط
سِت های جذاب وب پوش برای زمستان امسال

زوج ها به بالی سفر کنید حتی زمانی که پیر شدین..

پردرآمدترین شغل در بازار فعلی ایران چیست؟

حذف نام همسر از شناسنامه

با آسپرین زیبا شوید!

ساعت هوشمند سیمکارتخور+هدیه هندزفری بلوتوث آیفون135هزار

سِت های جذاب وب پوش برای زمستان امسال
سِت های جذاب وب پوش برای زمستان امسال

زوج ها به بالی سفر کنید حتی زمانی که پیر شدین..
زوج ها به بالی سفر کنید حتی زمانی که پیر شدین..

پردرآمدترین شغل در بازار فعلی ایران چیست؟
پردرآمدترین شغل در بازار فعلی ایران چیست؟

حذف نام همسر از شناسنامه
حذف نام همسر از شناسنامه

با آسپرین زیبا شوید!
با آسپرین زیبا شوید!

ساعت هوشمند سیمکارتخور+هدیه هندزفری بلوتوث آیفون135هزار
ساعت هوشمند سیمکارتخور+هدیه هندزفری بلوتوث آیفون135هزار

سِت های جذاب وب پوش برای زمستان امسال

زوج ها به بالی سفر کنید حتی زمانی که پیر شدین..

پردرآمدترین شغل در بازار فعلی ایران چیست؟

حذف نام همسر از شناسنامه

با آسپرین زیبا شوید!

ساعت هوشمند سیمکارتخور+هدیه هندزفری بلوتوث آیفون135هزار

مطالب مرتبط
لباس مجلسی دخترانه | ۷۰ مدل لباس شیک و ساده و دخترونه
لباس مجلسی دخترانه | ۷۰ مدل لباس شیک و ساده و دخترونه
لباس مجلسی بارداری | ۱۲۰ مدل لباس مجلسی شیک برای دوران حاملگی
لباس مجلسی بارداری | ۱۲۰ مدل لباس مجلسی شیک برای دوران حاملگی
لباس مجلسی کوتاه | ۱۲۰ مدل لباس کوتاه شیک و اسپرت دخترانه
لباس مجلسی کوتاه | ۱۲۰ مدل لباس کوتاه شیک و اسپرت دخترانه
۱۲۰ مدل لباس مجلسی آستین دار با طرح های متنوع مخصوص مهمانی
۱۲۰ مدل لباس مجلسی آستین دار با طرح های متنوع مخصوص مهمانی
۱۴۰ مدل لباس مجلسی بلند دخترانه با طرح های شیک و لاکچری
۱۴۰ مدل لباس مجلسی بلند دخترانه با طرح های شیک و لاکچری
لباس مجلسی سایز بزرگ | ۵۵ مدل لباس سایز بزرگ شیک و جدید
لباس مجلسی سایز بزرگ | ۵۵ مدل لباس سایز بزرگ شیک و جدید
لباس مجلسی بلند | ۵۰ مدل لباس مجلسی پوشیده ترکیه ای ۲۰۱۹
لباس مجلسی بلند | ۵۰ مدل لباس مجلسی پوشیده ترکیه ای ۲۰۱۹
لباس مجلسی پوشیده | ۷۰ مدل لباس شیک و دخترانه و بلند محجبه
لباس مجلسی پوشیده | ۷۰ مدل لباس شیک و دخترانه و بلند محجبه
مدل لباس دخترانه ترک |۵۰ لباس مجلسی شیک و ساده برند”پاتیرتی”
مدل لباس دخترانه ترک |۵۰ لباس مجلسی شیک و ساده برند”پاتیرتی”
عروسی مختلط چی بپوشیم ؟ (۱۰۰ مدل لباس برای عروسی مختلط)
عروسی مختلط چی بپوشیم ؟ (۱۰۰ مدل لباس برای عروسی مختلط)
لباس هندی مجلسی | ۱۰۰ عکس مدل لباس هندی مجلسی زیبا
لباس هندی مجلسی | ۱۰۰ عکس مدل لباس هندی مجلسی زیبا
مانتو هندی | مانتوی هندی از کجا بخریم ؟ + ۲۴ مدل مجلسی و دخترانه
مانتو هندی | مانتوی هندی از کجا بخریم ؟ + ۲۴ مدل مجلسی و دخترانه
مدل مانتو هندی | ۴۰ مانتو هندی سنتی دخترانه با رنگهای چشم نواز
مدل مانتو هندی | ۴۰ مانتو هندی سنتی دخترانه با رنگهای چشم نواز
کیف مهد کودک و مدرسه | ۶۰ مدل کوله بچگانه شیک برای مهد و مدرسه
کیف مهد کودک و مدرسه | ۶۰ مدل کوله بچگانه شیک برای مهد و مدرسه
مدل کیف سنتی | کیف گلیمی و سنتی با نقوش سنتی دخترانه
مدل کیف سنتی | کیف گلیمی و سنتی با نقوش سنتی دخترانه
مانتو مشکی مجلسی | ۷۰ مدل خاص و زیبا از مانتوهای مشکی دخترانه
مانتو مشکی مجلسی | ۷۰ مدل خاص و زیبا از مانتوهای مشکی دخترانه
مدل مانتو بازیگران زن جشن حافظ ۹۸ + تیپ بازیگران زن در جشن حافظ ۹۸
مدل مانتو بازیگران زن جشن حافظ ۹۸ + تیپ بازیگران زن در جشن حافظ ۹۸
دسته گل عروس | ۱۰۰ عکس دسته گل جدید و اروپایی عروس
دسته گل عروس | ۱۰۰ عکس دسته گل جدید و اروپایی عروس
مدل های جدید مانتو بلند و شیک تابستانه
کد مطلب : 52209زمان مطالعه : 1 دقیقه
این روز ها همه جوانان طرفدار مانتوهای بلند و جلوباز هستند, در ادامه جدیدترین مدل های تابستانه مانتو جلوباز را مشاهده میکنید.
مدل های شیک مانتو بلند تابستانه
اگر شما هم از طرفداران مانتو بلند و جلوباز هستید, مدل های نخی و تابستانه مانتوهای جلوباز را در ادامه مشاهده کنید.

یکی از دغدغه های خانم ها پوشیدن لباسی است که به تیپ و هیکل آنها بیاید و در عین حال زیبا و جذاب به نظر رسد. به عنوان مثال انتخاب مانتو یکی از سخت ترین کارهاست، از این رو که مانتویی که انتخاب می کنید نه تنها باید زیبا و جذاب باشد بلکه به راحتی با دیگر لباس هایتان مانند شال یا شلوار نیز ست شود.

 
بنابراین اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید، به مدل های جدید و زیبای مانتویی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید و در صورت علاقه از آنها الگو بگیرید.
 
 
مانتو بلند
جدیدترین مدل های مانتو بلند
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند 96
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند و جلوباز
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند تابستانه
 
مانتو بلند
شیک ترین مدل مانتو بلند
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند 2017
 
مانتو بلند
جدیدترین مدل مانتو بلند تابستانه
 
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند و جلوباز 96
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند مجلسی
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند دخترانه
 
مانتو بلند
شیک ترین مانتو بلند دخترانه 2017
 
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند و جلوباز
 
مانتو بلند
مانتو بلند و جلوباز دخترانه
 
 
مانتو بلند
جدیدترین مدل مانتو بلند 96
 
مانتو بلند
مانتو بلند و جلوباز تابستانه
 
 
 
مانتو بلند
مدل مانتو بلند شیک
مدل مانتو بلند و جلوباز جدید و شیک تابستانه
این مطلب مفید بود ؟7348
برگرفته از برترین ها -/حبرچسب :مدل مانتو
مطالب پیشنهادی
سحر قریشیشیکترین مدل مانتو و پالتوهای “سحر قریشی” + تصاویر
5 اسفند 1394
مانتو عقدمدل مانتو عقد محضری سفید و گیپور دار + تصاویر
جشن حافظمدل لباس و تیپ بازیگران در جشن حافظ 97 + تصاویر
23 مرداد 1397
مدل مانتو الهه حصاریشیکترین مدل مانتو و پالتوهای الهه حصاری + تصاویر
مدل مانتو کتیمدل مانتو کتی کوتاه و گلدوزی شده مجلسی + تصاویر
مانتومدل مانتو - 72
مدل مانتو 95کلکسیون جدیدترین “مدل مانتو 95” ( اسپرت - مجلسی)
مانتومدل مانتو شیک 93 - سری 2
نظرات
نظرتان را بیان کنید
وبگردی
نسل زیبا
رفع  چروک 5040
5040 - رفع جوش
پرو مکس - برس حرارتی
غلامی - لیزر
صباویژن
بیمه سامان
همچنین بخوانید
شیکترین مدل مانتو و پالتوهای “کتایون ریاحی” + تصاویر
شیکترین مدل مانتو و پالتوهای بهاره رهنما + تصاویر
شیکترین مدل مانتو و پالتوهای الهام حمیدی + تصاویر
شیکترین مدل مانتو و پالتوهای “سحر قریشی” + تصاویر 5 اسفند 1394
مدل مانتو بهار 97 مجلسی و امروزی + تصاویر
مدل پالتو زمستانه برای خوشتیپ ترین ها + تصاویر
نهایت زیبایی در مانتو کار شده های عید 98 + تصاویر
مدل تونیک مجلسی دخترانه
مدل پالتوهای جدید روی خط مد سادگی + تصاویر
انواع مدل مچ آستین مانتو از کلوش تا رگلان + تصاویر
مدل مانتو پاییزه لاکچری انتخاب خوش پوشان + تصاویر
مدل پالتو های شیک کیت میدلتون
مدل پالتو بلند زنانه خیلی ساده ولی خیلی شیک
شیکترین مدل مانتو و پالتوهای بهنوش بختیاری + تصاویر
انتخاب مدل پالتو مناسب خانم های چاق و لاغر + تصاویر
هم اکنون دیگران می خوانند
صفحه نخست | ارتباط با ما | تبلیغات در نمناکمانتو جلو باز کد 3608
www.sizemize.ir › ...
این مانتو به صورت کتی برشدار می باشد. آستین های مانتو به صورت شیپوری می باشد. روی آستین ،از پارچه ارگانزا گلدوزی درست شده است. قد این مانتو ۸۹ سانتی متر ...
مانتو جلو باز بلند کد 3644
www.sizemize.ir › womans › womans_clothes › womens-manteaus
مانتو جلو باز بلند. قسمت بالای مانتو از پارچه لینن راه راه استفاده شده است. قسمت پایین مانتو از پارچه شاتون استفاده شده که قسمت پشت آن از کمر به پایین به صورت ...
برخورد با مانتو جلو باز - آپارات
https://www.aparat.com › برخورد_با_مانتو_جلو_باز
برخورد با مانتو جلو باز. ... مانتو جلو باز کمر کشباف - آموزش خیاطی بحرالعلوم · رسانه تصویری تماشا 24 ... آموزش تصویری خیاطی بدون الگو (مانتو یا پالتو جلو باز).
مانتو جلوباز طرح فلور - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلوباز_طرح_فلور
مانتو فروشی ها در تسخیر مانتوهای جلوباز / پای چه کسی در میان است؟ یا مهدی(عج). 479 بازدید ۷ ماه پیش. 0:18 · مانتو جلوباز شيك تنخور عالي | بازرگانی دینا قشم.
مدل مانتو تابستانه جلو باز شيک97 | جدید بلاگ
managerconf.ir › مدل-مانتو-تابستانه-جلو-باز-شيک97
مدل مانتو تابستانه جلو باز شيک97 مدل مانتو جلو باز بسیار شیک (97) – فراناز www.faranaz.com › مدل-مانتو-جلو-باز-شیک-96. Translate this page مدل مانتو جلو باز ...
مدل مانتو جلو باز تابستانی نخی بلد و جدید 2019 - ایران بانو
iranbanou.com › مد و لباس › لباس و کیف و کفش
مدل مانتو جلو باز : با سری جدیدی از مدل مانتو های بهاره و تابستانی برای دختران جوان و خانم های خوش سلیقه و شیک پوش با وبسایت ایران بانو همراه باشید. مدل های ژورنالی ...
مشخصات، قیمت و خرید مانتو زنانه جلو باز مدل D211 | دیجی‌کالا
https://www.digikala.com › ... › پوشش اسلامی › مانتو، پانچو و رویه
خرید اینترنتی مانتو زنانه جلو باز مدل D211 و قیمت انواع مانتو، پانچو و رویه متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مانتو، پانچو و رویه متفرقه با ...
تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در بویراحمد - IQNA
https://yasouj.iqna.ir › news › تشدید-برخورد-با-فروشندگان-مانتو-جلوبا...
۷ مهر ۱۳۹۸ - گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه پوشاک بویراحمد از تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در این شهرستان خبر داد.
80 مدل مانتو جدید شیک و مجلسی دخترانه و زنانه 2019 - 98 | ...
https://aristeh.com › ... › 80 مدل مانتو جدید دخترانه و زنانه 2019
مانتو زنانه اسپرت کوتاه و شیک 97 مدل مانتو دخترانه جلو باز اسپرت و بسیار شیک مانتو دخترانه جلو باز تابستانه و شیک 2019 مدل مانتو تابستانی با طرح سنتی و ...
نظر مردم درباره مانتوهای جلو باز و شلوارهای پاره - الف
https://www.alef.ir › news
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - نظر مردم درباره مانتوهای جلو باز و شلوارهای پاره را ببینید.
مانتو کتی جلو باز جلوی مانتو لایه کوبی شده خرج کار آستین ...
https://www.pinterest.com › pin
Sep 1, 2019- مانتو کتی جلو باز جلوی مانتو لایه کوبی شده خرج کار آستین و جیب آستر کشی شده جنس کرپ مازراتی درجه فوق العاده شیییک خرج کار گل رز برجسته ...
مدل مانتو جلو باز دخترانه و زنانه | عکس مدل مانتو مجلسی اسپرت ...
https://www.pinterest.com › pin
Jury members Willem Dafoe, Leila Hatami and Nicolas Winding Refn attend the Jury photocall during the Annual Cannes Film Festival on May 2014 in Cannes, ...
مانتو جلو باز راه راه نخی کرمی - فروشگاه اینترنتی سورباز
https://soorbaz.com › کادویی › مانتو و تونیک و رویه
نخی. جیب(دارد/ندارد). دارد. سایز. فری سایز. سرشونه. 50. فصل‌مناسب. بهار, تابستان. قد. 105. قد آستین. 45. مورد استفاده. روزمره. نحوه بسته شدن. بند دور کمر, جلو باز.
مانتو جلو باز - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلو_باز
مدل مانتو های عجیب و جلو باز بازیگران زن در نوزدهمین جشن خانه سینما که حاشیه های زیادی ایجاد کرد. پیام جدید. 3.2 هزار بازدید ۲ سال پیش. 0:51 ...
خبر مهم و فوری مانتو جلو باز ممنوع شد - آپارات
https://www.aparat.com › خبر_مهم_و_فوری_مانتو_جلو_باز_ممنوع_شد
ویدئو برای مانتو جلو باز▶ 0:57
۹ مرداد ۱۳۹۸
طرح ویژه برخورد با تولید و عرضه «مانتوهای جلوباز بدون دکمه» به مرحله سوم بازرسی‌ها رسید.
40 مدل مانتو بهاره 98 جدید و با کلاس برای خانم های لاکچری - ...
https://donoghte.com › spring-manto-model-98
مدل مانتو جلو باز بهاره کمربند دار جدید ۹۸ در اینستاگرام. این مانتو هم دارای جنس عالی از پارچه کرپ مازراتی درجه می باشد. مانتو بهاره طرح تبسم از نظر ظاهری بسیار شیک ...
مانتو جلو باز کد 3842
www.sizemize.ir › product
استایل این مانتو کژوال میباشد. قسمت های پایین این مانتو از حریر پلیسه استفاده شده است که کاملا مدل ان منحصر به فرد است. از قسمت یقه به پایین به صورت اریب ...
مانتو جلو باز کد 3638
www.sizemize.ir › womans › womens-manteaus
امتیاز 2 از 5 | از بین 5 نظر دهنده به مانتو جلو باز کد 3638 مشکی ... این مانتو از پایین به صورت کیسه جمع و دوخته شده است و مدل آن کاملا متفاوت و اسپرت میباشد.
پانچ جلوباز فری سایز- مانتو جلو باز - چفتان، خرید ...
chaftan.com › ... › مانتو اسپرت › پانچ جلوباز فری سایز- مانتو جلو باز
پانچ جلوباز فری سایز- مانتو جلو باز. 2010. قیمت محصول 129 تومان نکته : توجه فرمایید قبل از افزودن به سبد خرید سایز و رنگ را به درستی انتخاب نمایید.
بچه ها ب نظر شما الان ک همه مانتو جلو باز میپوشن | تبادل نظر ...
https://www.ninisite.com › discussion › topic › بچه-ها-ب-نظر-شما-الان-ک-همه...
۲۹ تیر ۱۳۹۸ - مثلا اگه من نپوشم بیکلاسیه رفتم پول دادم دو تا مانتو.گرفتم بلنده ولی دیشب رفتم بیرون همه جلو باز و یا کوتاه، همش فك کردم خودم از بقیه زشتترم، ...
مانتو جلو باز راه راه نخی سورمه ای - فروشگاه اینترنتی سورباز
https://soorbaz.com › کادویی › مانتو و تونیک و رویه
نخی. جیب(دارد/ندارد). دارد. سایز. فری سایز. سرشونه. 50. فصل‌مناسب. بهار, تابستان. قد. 105. قد آستین. 45. مورد استفاده. روزمره. نحوه بسته شدن. بند دور کمر, جلو باز.
مشخصات، قیمت و خرید مانتو زنانه عبایی جلو باز مدل D206 ...
https://www.digikala.com › ... › پوشش اسلامی › مانتو، پانچو و رویه
 رتبه: ۳ - ‏بازبینی توسط مرجان هاشمی
خرید اینترنتی مانتو زنانه عبایی جلو باز مدل D206 و قیمت انواع مانتو، پانچو و رویه متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مانتو، پانچو و رویه متفرقه ...
مانتو جلو باز بلند کد 3644
www.sizemize.ir › ...
مانتو جلو باز بلند. قسمت بالای مانتو از پارچه لینن راه راه استفاده شده است. قسمت پایین مانتو از پارچه شاتون استفاده شده که قسمت پشت آن از کمر به پایین به صورت ...
مانتو جلوباز اسپرت کد 3649
sizemize.ir › product
بالای این مانتو از یک پارچه ساده استفاده شده و قسمت پایین مانتو از تور ارگانزا استفاده شده است. قسمت پشت مانتو از کمر به پایین دو برش اریب به صورت چپ و ...
مانتو جلوباز اسپرت کد 3649 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
بالای این مانتو از یک پارچه ساده استفاده شده و قسمت پایین مانتو از تور ارگانزا استفاده شده است. قسمت پشت مانتو از کمر به پایین دو برش اریب به صورت چپ و ...
خرید مانتو جلو باز دو میم 2M|فروشگاه اینترنتی بانی مد ...
https://www.banimode.com › مانتو-جلو-باز-دو-میم-2m
خرید مانتو جلو باز دو میم 2M با ضمانت اصالت|جدیدترین مدل های مانتوی تابستانی|خرید اینترنتی مانتوی اسپرت|مانتوی اسپرت ارزان قیمت|مانتوی نخی و راحت|مانتوی ...
کلمات کلیدی - مانتو جلو باز - مطلبک
94.182.131.162 › tag › مانتو جلو باز
مانتو سال 98 که این کلکسیون شامل مدل مانتو جلو... باز مجلسی دخترانه مدل مانتو تابستانه و بهاره است همه... خانم های ایرانی مانتو است به همین دلیل هرساله طراحان.
مانتو شانتون خنککککک تک رنگ جلو باز لبه قیطون دوزی ...
https://www.pinterest.com › pin
Nov 4, 2019- مانتو شانتون خنککککک تک رنگ جلو باز لبه قیطون دوزی تنخور اسپرت و عالی تا قیمت تومان پست رایگان جهت سفارش در تلگرام به شماره پیام بدین ...
نمایشگاه بوتیک دخترونه سنجاق-مانتو جلو باز پاییزه | چچیلاس
https://chechilas.com › boutique.sanjagh › product › مانتو-جلو-باز-پاییزه
چچیلاس اولین نمایشگاه مجازی شارژی ایران - مشاهده کالاهای کسب و کارهای شهرهای ایران - سامانه تخفیف چچیلاس - گردشگری و بوم گردی و اجاره ویلا - بازاریابی.
مانتو جلو باز .... به کجا داریم میریم | تبادل نظر نی نی سایت
https://www.ninisite.com › discussion › topic › مانتو-جلو-باز-به-کجا-داریم...
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - وقتی با مانتو جلو باز تو خیابون راه میرن و همه جاشونو به نمایش میزارن واقعا میخوان چیو ثابت کنن . از اینکه تو دید مردا هوس باز هستن افتخار میکنن ؟
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
خرید مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، تخفیف های مانتو جلو باز ، مشخصات فنی مانتو جلو باز ، مقایسه قیمت مانتو جلو باز ...
مدل مانتو های عجیب و جلو باز بازیگران زن در نوزدهمین جشن خانه ...
https://www.aparat.com › BjQtD › مدل_مانتو_های_عجیب_و_جلو_باز_بازی...
دانلود کنسرت های بی نظیر صمد ممد ، حسن ریوندی ، ماهی صفت ، حامد آهنگی و کلی فیلم طنز در این سایت www.tanzdl.ir.
مانتو جلو باز نوار پلیسه کد 3812 - سایز مایز
sizemize.ir › product
استایل این مانتو گژوال می باشد بر روی این مانتو نار های پلیسه ای در پشت کار از زیر یقه تا پایین کار و درجلو ی مانتو در طرفین که پایین کار شده این کار دو جیب در ...
مانتو جلوباز اسپرت کد 3654 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
مانتو جلوباز اسپرت کد 3654. 0 نظر / نوشتن نظر ... رنگ ها ژاکت جلو باز زنانه - سرخابی ... قسمت سمت چپ مانتو از یک جیب که روی جیب گل های برجسته کار شده است.
مانتو جلوباز - ایسنا
https://www.isna.ir › tag › مانتو+جلوباز
مانتو جلوباز. کل اخبار:3. تشدید برخورد با فروشندگان مانتوهای جلوباز در بویراحمد. رئیس اتحادیه ... ردپای مزون‌های خانگی در ترویج مانتوهای غیرمتعارف. عضو هیئت ...
مانتو بلند جلو باز - فروشگاه آنلاین سیمین دخت
https://isimindokht.com › محصولات
افزودن به سبد خرید. شناسه محصول: mantoljb دسته: بالاپوش, تن پوش ها, مانتو برچسب: استایل تو امضای تو, مانتو, مانتو بلند, مانتو جلو باز, مجموعه-سیمین-دخت ...
مانتو جلو باز مدل MB310 - حریر - کالکشن تابستانه - پوشاک آسو
https://asouco.ir › محصولات › کالکشن تابستانه
مانتو جلو باز مدل MB310 -کالکشن تابستانه-تولید و فروش عمده پوشاک-سفارش آنلاین انواع مانتو های شیک و مد روز ، تنوع در جنس پارچه و طراحی ، توزیع در سراسر ...
دبیر کارگروه مد و لباس: مانتو جلو باز از دایره ... - آخرین خبر
akharinkhabar.ir › social › دبیر-کارگروه-مد-و-لباس-مانتو-جلو-باز-از-دایره-...
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - آخرین خبر/ دبیر کارگروه مد و لباس گفت: الگوی پیشنهادی ما الگوی ایرانی - اسلامی است. مانتو جلو باز از دایره تعریف ما خارج است و پیشنهاد ما نیست ...
مانتو جلو باز بند دار | فروشگاه نایس تیپ
https://nicetip.ir › new › womens-clothing › مانتو-جلو-باز-بند-دار
مانتو جلو باز بلند بند دار گلدوزی سرخپوستی آستین پاکتی در سه رنگ سورمه ای. طوسی. سبز سایز: فری سایز (مناسب برای اندازه های ۳۸ تا ۴۴) پارچه: کتان |
مانتو جلو باز تو جلو باز جدید که پوشیدن آنها باعث جذابیت ...
https://pooshakaneh.com › product › مانتو-جلو-باز
مانتو جلو باز جدید که پوشیدن آنها باعث جذابیت چندین برابری شما شیک پوشان می شود. اما در فروشگاه پوشاکانه جدیدترین مدل های مانتو جلو باز به شما نمایش خواهیم داد.
مانتو جلوباز اسپرت کد 3654 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
مانتو جلوباز اسپرت کد 3654. 0 نظر / نوشتن نظر ... رنگ ها ژاکت جلو باز زنانه - سرخابی ... قسمت سمت چپ مانتو از یک جیب که روی جیب گل های برجسته کار شده است.
مانتو جلو باز کد 3824
https://www.sizemize.ir › womans › womens-manteaus
رنگ, زرد. دیگر رنگها, زرد | سرمه ای | کرم. تولید کشور, ایران. فرم, آزاد | جلو باز. مناسب برای, روزمره | مهمانی. جنس, ژاکارد. قد به سانتیمتر, 85. نحوه بسته شدن, جلو باز.
انتخاب مناسب ترین مدل مانتو با توجه به فرم بدن ( شناخت فرم ...
https://luxtehran.com › انتخاب-مناسب-ترین-مدل-مانتو-با-توجه-ف
یک مدل مانتوی جلو باز که خانم های با شکم بزرگ می توانند با خیال راحت بپوشند مدل WRAP است در این مدل دو طرف مانتو روی هم آورده شده و با بندی بسته می شود .
خرید عمده مانتو جلو باز - آپارات
https://www.aparat.com › result › خرید_عمده_مانتو_جلو_باز
مانتو جلو باز کمر کشباف - آموزش خیاطی بحرالعلوم · رسانه تصویری تماشا 24. 836 بازدید ۱ ماه پیش. 1:10 · تولیدی مانتو, پالتو و بارانی, فروش عمده مانتو, پخش مانتو ...
مانتو جلوباز طرح فلورا - آپارات
https://www.aparat.com › isChe › مانتو_جلوباز_طرح_فلورا
معرفی کلی مانتو جلوباز طرح فلورا: #جنس:ریون #سایز بندی:مناسب افراد بین سایز 36 تا 44 #مدل:جلو باز دارای کمربند #طراحی زیبای فصل جدید #مخصوص خانوم های ...
مدل مانتو بلند مجلسی ,مانتو مشکی جلو باز | حجاب in 2019 ...
https://www.pinterest.com › pin
11 Feb 2019- This Pin was discovered by Nf Jb. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.
مدل های جدید مانتو جهت ایده| مدل مانتو جلو باز | خرید عمده مانتو ارزان
https://nicetip.ir › fashion-mag › مدل-های-جدید-مانتو-جهت-ایده
مدل های جدید مانتو جهت ایده | مدل مانتو جلو باز | خرید مانتو ارزان | خرید عمده مانتو | خرید مانتو جدید |مانتو جلوباز| مدل مانتو جلوباز تابستانی.
تهرانی ها برای خرید مانتو جلو باز به شهرداری تهران مراجعه کنند
www.tabnakkerman.ir › news › تهرانی-ها-برای-خرید-مانتو-جلو-باز-به-شه...
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - به گزارش «تابناک» کرمان به نقل از پایگاه خبری جامعه خبر سال گذشته شهرداری تهران نمایشگاه زنان و تولید ملی را با بنر جنجالی حذف رنگ مشکی و ...
مانتو جلو باز دو میم 2M کد 211 | بانی مد
https://www.banimode.com › مانتو-جلو-باز-دو-میم-2m-کد-211
خرید مانتو جلو باز دو میم 2M کد 211. خریئ اینترنتی مانتو فشن، بلند، مدل دار و فری سایز دومیم در 4 رنگ بنفش، آبی یخی، مشکی و سفید در فروشگاه اینترنتی ...
مانتو سایز بزرگ جلوباز مدل ترمه
https://mantoafagh.com › مانتو بهاره
مانتو سایز بزرگ جلوباز مدل ترمه از سری مانتوهای پانچ سایز بزرگ آفاق میباشد که روی پارچه حریر کرپ برای فصل تابستان تهیه شده است.این مدل بسیار راحت و آزاد ...
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
خرید مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، تخفیف های مانتو جلو باز ، مشخصات فنی مانتو جلو باز ، مقایسه قیمت مانتو جلو باز ...
مدل مانتو پاییزی, مدل مانتو جلو باز | مدل مانتو | High neck ...
https://www.pinterest.com › pin
This Pin was discovered by tasvirezendegi. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.
خرید اینترنتی مانتو عبایی جلو باز کنزو | دیجی همیار | بازار ...
digihamyar.com › product › مانتو-عبایی-جلو-باز-کنزو
خرید آنلاین انواع مانتو و مانتو تابستانه عبایی جلو باز کنز با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی دیجی همیار.
مانتو جلو باز رویی بلند آف وایت - نایس تیپ
https://nicetip.ir › new › womens-clothing › مانتو-جلو-باز-رویی-بلند-آف-...
مانتو جلوباز بلند نخی جلوباز، بندی، 100% نخ . بدون آبرفت، قدمانتو: 110cm، آستین کش، فری سایز مانتو جلوباز بلند نخی|مانتو جلو باز بلند|مانتو جدید نخی|مانتو ...
ممنوعیت تولید مانتو جلو باز - نیک صالحی
https://www.niksalehi.com › newspaper › مانتو-جلو-باز
۱ شهریور ۱۳۹۸ - مانتو جلو باز و ممنوعیت تولید مانتو جلو باز و مانتو بدون دکمه و ممنوعیت تولید مانتو بدون دکمه و توقیف تولید مانتو بدون دکمه را در نیک صالحی ...
مانتو تور جلو باز – 767269 - 767269 – فروش محصولات ...
rosefilles.com › product › مانتو-جلوباز
مانتو تور جلو باز. 0 out of 5. ( هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است . ) 449,000 تومان 359,000 تومان. جنس حریر. شناسه محصول: 0633 دسته: مانتو ...
مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و ...
https://www.komodaa.com › blog › plaid-manto
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - توی این نوشته٬ انواع مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 را به همراه عکس معرفی کردیم. اگه از طرفدارای پترن چهارخونه هستی حتما کلیک کن و بخون.
مانتو جلو باز نوار پلیسه کد 3812
https://www.sizemize.ir › product
دیگر رنگها, مشکی | کاربنی | سفید| سبز. تولید کشور, ایران. فرم, جلو باز. مناسب برای, روزمره. جنس, ساتن کریشه. قد به سانتیمتر, 113. نحوه بسته شدن, جلو باز.
مانتو عربی جلو باز مجلسی مدل 265 - مانتو اماراتی
www.mantoemarati.com › مانتوها › مانتو عربی مجلسی جلو باز
مانتو عربی جلو باز مجلسی مدل 265. ☑ چروک نمی شود. ☑ پرز نمی گیرد. ☑ ست شال خود را دارد. ☑ بادوام و با کیقیت است. ☑ از بهترین نوع پارچه های بازار کشور امارت تهیه ...
مدل مانتو جلو باز دخترانه عید 96 | ستاره - ویستا
https://vista.ir › مجله سبک زندگی › لباس و مد
این مدل‌های جدید از سری مانتوهای جلو باز زنانه و دخترانه هستند که با طراحی جالبی که دارند مناسب برای عید و مهمانی‌ها می‌باشند. برای دیدن مدل مانتو جلو باز دخترانه و زنانه با ...
مانتو جلو باز کد 3665
www.sizemize.ir › ...
مانتو جلو باز کد 3665 طوسی طرح راه راه مشکی. 5 نظر / نوشتن نظر. PERSIAN CATWALK. موجودی: ناموجود. رنگ ها ژاکت جلو باز زنانه - سرخابی. قیمت: 338,000 تومان.
مانتو تابستانی - مانتو جلو باز تابستانی - مانتو توری خنک ...
https://www.pinterest.com › pin
Jul 25, 2019- مانتو تابستانی - مانتو جلو باز تابستانی - مانتو توری خنک - مدل مانتو تابستانی - مانتو تابستانی جدید - مانتو تابستانی 2018 - مدل مانتو ...
۴۵ مدل مانتو پاییزه ۹۸ جدید از کالکشنهای مزون دوز شیک پاییزی
https://donoghte.com › autumn-manto-model-98
اینبار با ۴۰ مدل مانتو پاییزه ۹۸ فوق العاده جذاب از جدید ترین کالکشن های مزون دوز شیک پاییزی در انواع مدلهای ... مانتو جلوباز خوش رنگ ۹۸ با طرح پروانه جدید پاییزی.
مانتو جلو باز – نیونیل
https://www.newnil.ir › مانتو › مانتو جلو باز
مانتو جلو باز. مانتو. 19. به اشتراک گذاری. کد:۰۰۱۱۳۹. قیمت: ۱۲۹٫۰۰۰ ↗️رنگبندی و سفارش از طریق دایرکت. ارسال به سراسر کشور. 19. به اشتراک گذاری ...
مدل مانتو کوتاه تابستانی | جدیدترین مانتوهای تابستانی ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۴٫۷ - ‏۶ رأی
مدل مانتو کوتاه تابستانی در طرح های شیک و لاکچری، عکس مانتوهای دخترانه و زنانه جدید سال 98، مدل مانتو 2019، خرید اینترنتی مانتو.
مانتو جلو باز پاییزه | ۲۵ مدل مانتو جلو باز شیک دخترانه ... - ...
delbaraneh.com › fashion-model › open-front-manto
۴ روز پیش - مانتو جلو باز پاییزه | 25 مدل مانتو جلو باز شیک دخترانه مناسب پاییز مانتو جلو باز پاییزه و تابستانه چند سالی ست حسابی نبض بازار را به دست ...
نایس تیپ|فروش تخصصی لباس زنانه|مانتو جلو باز جدید|تاپ ...
https://nicetip.ir
فروشگاه نایس تیپ|فروش تخصصی لباس زنانه|مانتو جلو باز جدید|تاپ و شلوارک جدید|خرید مانتو جدید|خرید تاپ شلوارک جدید اسپورت|مانتو مدل جدید, مانتو جلو باز.
مدل مانتو جلو باز و انواع آن - mahan gholami - Medium
https://medium.com › تنوع-و-رنگ-بندی-متفاوت-انواع-مدل-مانتو-جلو-باز-ط...
۴ مرداد ۱۳۹۸ - تنوع و رنگ بندی متفاوت انواع مدل مانتو جلو باز طرفداران خاص خود را دارد. در مدل های شیک تر می توانید این رنگ بندی چند گانه را به صورت تلفیقی از ...
مانتو جلو باز Archives - فروشگاه آنلاین سیمین دخت
https://isimindokht.com › مانتو جلو باز
مانتو آستین کلوش · مانتو جلوباز بلند · مانتو بلند جلو باز · مانتو جلو باز · مانتو سفید راه راه آبی · مانتو يقه ب ب · مانتو یغه انگلیسی 1 ...
آموزش تصویری خیاطی بدون الگو (مانتو یا پالتو جلو باز) - ...
https://www.aparat.com › dFPIW › آموزش_تصویری_خیاطی_بدون_الگو_(م...
مانتو یا پالتو جلو باز---جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این مجموعه آموزشی به سایت تپل آموز www.topolamooz.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره های 09127386918 ...
پیشنهاد هفته: 6 استایل‌ خیابانی با مانتو جلوباز - مجله ...
https://soorbaz.com › خانه › مد و پوشاک
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - از چند ست لباس با مانتو جلوباز ایده بگیرید. این سِت‌ها در فروشگاه اینترنتی سورباز موجود بوده و با چند کیلیک ساده می‌توانید آن‌ها را به کمد خود ...
مانتو جلو باز کد 3665
https://www.sizemize.ir › ...
مانتو جلو باز کد 3665 مشکی طرح راه راه سرمه ای ... استفاده ی روزانه وملاقاتهای غیر رسمی قابل استفاده است و کپ این مانتو گشاد است و استین مانتو گشاد می باشد .
مانتو جلوباز طرح ویولت - آپارات
https://www.aparat.com › oOPg8 › مانتو_جلوباز_طرح_ویولت
مشخصات کلی مانتو طرح ویولت -جنس:ریون طرح روزنامه -سایز بندی:مناسب افراد بین سایز 36 تا 44 -مدل:جلو باز دارای کمربندطراحی زیبای فصل جدید -مخصوص خانوم های ...
مانتو جلو باز عربی مجلسی مدل 266 - مانتو اماراتی
www.mantoemarati.com › مانتوها › مانتو عربی مجلسی جلو باز
مانتو جلو باز عربی مجلسی مدل 266. ☑ چروک نمی شود. ☑ پرز نمی گیرد. ☑ ست شال خود را دارد. ☑ بادوام و با کیقیت است. ☑ از بهترین نوع پارچه های بازار کشور امارت تهیه ...
مانتو جلو باز نوار پلیسه کد 3812
www.sizemize.ir › ...
دیگر رنگها, مشکی | کاربنی | سفید| سبز. تولید کشور, ایران. فرم, جلو باز. مناسب برای, روزمره. جنس, ساتن کریشه. قد به سانتیمتر, 113. نحوه بسته شدن, جلو باز.
هشدار اتحادیه پوشاک به فروشندگان مانتوی جلوباز - ساعت24
https://www.saat24.news › news › هشدار-اتحادیه-پوشاک-به-فروشندگان-مان...
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ساعت24 - علیرضا سلمانی معاون فرهنگی اجتماعی ارتباطات اتاق اصناف تهران در واکنش به رواج مانتوهای شیشه ای و جلوباز، گفت: واحدهای گشت، در ...
مانتو جلوباز :: اصلاحات پرس
eslahaatpress.com › Tag › مانتو-جلوباز
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک: مانتوهای جلوباز جمع‌آوری می‌شود. ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از ...
مانتو جلو باز عربی مجلسی مدل 266 - مانتو اماراتی
https://www.mantoemarati.com › مانتوها › مانتو عربی مجلسی جلو باز
مانتو جلو باز عربی مجلسی مدل 266. ☑ چروک نمی شود. ☑ پرز نمی گیرد. ☑ ست شال خود را دارد. ☑ بادوام و با کیقیت است. ☑ از بهترین نوع پارچه های بازار کشور امارت تهیه ...
ساپورت و مانتو جلوباز ارزانتر از یک روسری/ جاباز کردن یک ...
https://shamsnews.ir › ساپورت-و-مانتو-جلوباز-ارزانتر-از-یک-روس
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - پیدا کردن مانتوی مناسب برای خانم‌ها کار سختی شده و برخی بالاجبار تن به انتخاب مانتوهای جلوباز می‌دهند زیرا هیچ انتخاب دیگری ندارند و اگر به دنبال ...
تکرار عرضه مانتو‌های جلوباز در نمایشگاه «زنان و تولید ملی ...
https://www.yjc.ir › اجتماعی › شهری
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - شهرداری تهران در نمایشگاه زنان و تولید ملی اقدام به فروش مانتوهای بدن نما و جلو باز کرده است. به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه ...
50 مدل مانتو تابستانه شیک و جدید 2019 ویژه تابستان سال ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۴٫۲ - ‏۲۶ رأی
مدل مانتو تابستانه شیک و جدید , مدل مانتو تابستانی حریر , مدل مانتو 2019 , مدل مانتو جدید و به روز , مدل مانتو مشکی ساده و شیک , مدل مانتو , مدل مانتو اسپرت.
مدل مانتوهای اسپرت جلو باز - نازوب
www.nazweb.ir › 218020-مدل-مانتوهای-اسپرت-جلو-باز
مدل مانتوهای اسپرت جلو باز ژورنال جدید و شیک ترین مدل مانتوهای اسپرت جلو باز طرح دار کوتاه و بلند دخترانه و زنانه ویژه فصول گرم.
مدل های جدید مانتو اسپرت 2019 (معرفی جدیدترین مدل‌های مانتو ...
https://www.komodaa.com › ترند 2019-1398 › مدل مانتو
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - مدل مانتو اسپرت جلوباز. مانتوی اسپرت گرانج. مانتو جلوبسته اسپرت. بقیه مدل‌های جدید مانتو دخترانه را هم ببینید. مانتو تابستانی اسپرت.
مانتو جلوباز اسپرت کد 3649
www.sizemize.ir › womans › womans_clothes › womens-manteaus
مانتو جلوباز اسپرت کد 3649 طرح راه راه سبز. 0 نظر / نوشتن نظر ... بالای این مانتو از یک پارچه ساده استفاده شده و قسمت پایین مانتو از تور ارگانزا استفاده شده است.
مانتو جلوباز بغل بلند کد 3651
www.sizemize.ir › womans › womens-manteaus
نحوه بسته شدن, جلو باز. نوع آستین, آستین بلند. یقه, سه سانتی. قابلیت شستشو, آب گرم 30 درجه سانتیگراد. قابلیت اتوکشی, با دمای معمولی | قابلیت خشکشویی ...
مانتو جلوباز اسپرت کد 3654
www.sizemize.ir › womans › womans_clothes
دور تا دور لبه های مانتو گان دوزی شده است. قسمت مچ آستین ها کش میباشد. قسمت سمت چپ مانتو از یک جیب که روی جیب گل های برجسته کار شده است.
مانتو پانچ جلو باز بند دار طرح پر | فروشگاه نایس تیپ
https://nicetip.ir › new › womens-clothing › مانتو-پانچ-جلو-باز-بند-دار-ط...
مانتو پانچ جلو باز بند دار طرح پر کد 205 مناسب برای فصل گرم جنس پارچه: نخی رنگ: طرح پر با رنگهای زمینه ی مشکی، شیری، کاربنی تیره تک سایز، قواره بزرگ, ...
آموزش دوخت مانتو جلو باز با الگو - آپارات
https://www.aparat.com › PAmb5 › آموزش_دوخت_مانتو_جلو_باز_با_الگو
ویدئو برای مانتو جلو باز▶ 4:13
۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آموزش دوخت مانتو جلو باز با الگو بسار ساده و آسان. ... آموزش دوخت مانتو طرز دوخت مانتو آسان · نماگرام. 14.8 هزار بازدید ۵ ماه پیش. 16:04 ...
لباس در تهران روی دیوار
https://divar.ir › ... › وسایل شخصی › کیف کفش لباس › لباس
رویه مانتویی ترک مانتو جلو باز فیری تا 42 نونو. پونک. پریروز. رویه مانتویی ترک مانتو جلو باز فیری تا 42 نونو|لباس|تهران_پونک|دیوار. قیمت: ۵۵٫۰۰۰ تومان ...
مدل مانتو جلو باز پاییزه (مانتو جلو باز اسپرت و مجلسی ... - ...
https://vista.ir › مجله سبک زندگی › لباس و مد
۴ روز پیش - در این فصل پوشیدن لباس‌های پاییزی با رنگ‌های طبیعی فصل مثل رنگ‌های گرم (زرد، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای) و رنگ‌های سرد (خاکستری، سبز یشمی، ...
مانتو جلوباز طرح دار - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلوباز_طرح_دار
مانتو تابستانی شماره 2 ( آستین چین دار) - آموزش خیاطی بحرالعلوم - کانال دوختنی · رسانه تصویری تماشا 24. 998 بازدید ۱ ماه پیش. 0:36 ...
مانتو تور جلو باز – 767269 - 767269 – فروش محصولات ...
rosefilles.com › product › مانتو-تور-جلو-باز
مانتو تور جلو باز. 0 out of 5. ( هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است . ) 369,000 تومان 289,000 تومان. جنس حریر. شناسه محصول: 0630 دسته: مانتو ...
خانوما مانتو جلو باز یا بسته | تبادل نظر نی نی سایت
https://www.ninisite.com › discussion › topic › خانوما-مانتو-جلو-باز-یا-بس...
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - کدوم ادمو لاغر تر نشون میده؟ بسته به مدلش دارهو هیکل بسته جلوباز ک خوبه اصلا هیکلت تو چشم نیس زیاد..
ميزارن مانتو جلو باز بپوشيد ؟ | تبادل نظر نی نی سایت
https://www.ninisite.com › discussion › topic › ميزارن-مانتو-جلو-باز-بپو...
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - اقاي ما نميزاره دلم واسه مانتو جلو بازام تنگ شددده میزاره خودم‌دوست ندارم مم اقا ندارم ولی مانتو حلوباز فراوان دارم.
مانتو جلو باز تابستانی - مدل مانتو نخی - مانتو خنک ... - ...
https://www.pinterest.com › pin
May 3, 2019- مانتو جلو باز تابستانی - مدل مانتو نخی - مانتو خنک تابستانی - مدل مانتو جلو باز - مانتو جلو باز تابستانی.
مدل مانتو پاییزه , مدل مانتو جلو باز پاییزی | مدل مانتو in 2019 ...
https://www.pinterest.com › pin
Oct 12, 2019- مدل مانتو پاییزه , مدل مانتو جلو باز پاییزی.
70 عکس از بهترین مدل مانتو مشکی مجلسی و اسپرت جدید 98 ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۴٫۲ - ‏۳۷ رأی
جذاب ترین و جدیدترین عکس های مدل مانتو مشکی مجلسی و اسپرت سال 98، مدل مانتو جدید مشکی ترک و ایرانی، عکس مانتو جدید ... عکس مانتو جلوباز لاکچری مشکی.
مانتو جلوباز حریر کد 3645 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
دو طرف مانتو از 2 جیب حریر پروانه ای استفاده شده است. یک کمربند از جنس حریر جنس خود مانتو دارد. قد مانتو 118 سانتیمتر میباشد. آستین این کار مچدار میبوده که به ...
مانتو جلوباز اسپرت جیب دار کد 3650 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
مانتو جلو باز گشاد. این مانتو دارای دو جیب بزرگ در دو طرف مانتو است. در روی آستین ها دو طرف به وسیله بند از جنس خود مانتو بسته میشود. قسمت پایین مانتو از دو طرف ...
آموزش دوخت و الگوی مانتو جلو باز - دیدستان
https://www.didestan.com › video
ویدئو برای مانتو جلو باز▶ 4:13
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
دانلود فیلم آموزش دوخت و الگوی مانتو جلو باز. ... خانم بلالی - آموزش مانتو تابستانی با آستین کیمونو. خانمِ هنرمند. ۲۷۳۴ بازدید · ۰۴:۲۳. آموزش دوخت ...خرید مانتو کلاه دار . فروش مانتو کلاه دار . خرید اینترنتی مانتو کلاه دار . خرید مانتو اسپرت کلاه دار . خرید اینترنتی مانتو کلاه دار زنانه . خرید مانتو بافت کلاه دار . خرید مانتو بافت . خرید مانتو بافت جلو باز . خرید مانتو بافتنی زمستانه . خرید مانتو بافت زنانه . خرید مانتو بافت ارزان . خرید مانتو بافت اینترنتی . خرید مانتو بافتنی . خرید مانتو بافت دخترانه . خرید مانتو بافت زنانه . خرید مانتو بافت زنانه ارزان . خرید مانتو بافت زنانه عمده . خرید مانتو بافتنی زنانه . فروش مانتو بافت زنانه . فروشگاه مانتو بافت زنانه . فروش مانتو بافتنی زنانه . خرید اینترنتی مانتو بافتنی زنانه . خرید اینترنتی مانتو بافت زنانه . خرید اینترنتی مانتو بافتنی زنانه . فروشگاه اینترنتی مانتو بافت زنانه . خرید اینترنتی مانتو بافت کلاه دار . خرید اینترنتی مانتو بافت . خرید اینترنتی مانتو بافت بلند . خرید اینترنتی مانتو بافت جلو باز . خرید اینترنتی مانتو بافت زنانه ارزان . خرید اینترنتی مانتو بافت جدید . خرید اینترنتی مانتو بافت ترک . خرید اینترنتی مانتو بافت دخترانه . خرید اینترنتی مانتو بافت سایز بزرگ . خرید اینترنتی مانتو بافت زنانه ارزان . خرید اینترنتی مانتو بافت زنانه ارزان . خرید اینترنتی مانتو بافتنی ارزان . فروشگاه اینترنتی مانتو بافت زنانه . مانتو بافت . مانتو بافتنی . مانتو بافتنی دخترانه . مانتو بافتنی زنانه . مانتو بافت جلو باز بلند . مانتو بافت جدید . مانتو بافتنی جدید . مانتو بافت دیجی کالا . مانتو بافت بلند . مانتو بافت کلاه دار . مانتو بافت کلاه دار جدید . مدل مانتو بافت کلاه دار . مانتو بافت بلند کلاه دار . مانتو بافت جلو باز کلاه دار . عکس مانتو بافت کلاهدار . خرید اینترنتی مانتو جلو باز کلاه دارتصاویر برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
نتیجه تصویری برای مانتو جلو باز
تصاویر بیشتر برای مانتو جلو باز
گزارش تصاویر
نتایج وب
مدل مانتو مجلسی بلند جلوباز اینستاگرامی - مجله اینترنتی ...
www.araas.ir › long-manto-model
مدل مانتو بلند جلوباز مانتو مجلسی جلوباز مانتو 2019 مانتو 98 مدل مانتو نوروز مانتو عید مدل مانتو اینستاگرامی مانتو اینستاگرامی مدل مانتو دخترانه مانتو زنانه بلند ...
45 مدل مانتو جلو باز 2019-98 که شما را بسیار جذابتر می کند
https://donoghte.com › jolobaz-manto-model-2019
بیش از ۴۵ مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ – ۹۸ جدید که پوشیدن آنها باعث جذابیت چندین برابری شما شیک پوشان می شود را برای این مطلب از قسمت مدل مانتو ۲۰۱۹ سایت دو نقطه ...
60 مدل مانتو بلند 2019 بی نهایت زیبا و شیک با طرحهای جدید
https://donoghte.com › long-manto-model-2019
در سال ۲۰۱۹ تنوع زیادی برای مدل مانتو بلند بوجود آمده است و می توان این مانتو را بصورت جلو بسته، جلوباز، مجلسی، اداری و دانشجویی و بسیاری دیگر از مدل ها جستجو ...
مانتو جلو باز جدید - مانتو سفید جلوباز - مانتو جلو ... - Pinterest
https://www.pinterest.com › pin
Jun 13, 2019- مانتو جلو باز جدید - مانتو سفید جلوباز - مانتو جلو باز کوتاه- مدل مانتو کوتاه - مانتو کوتاه دخترانه - مانتو جلو باز 2018.
مدل مانتو جلو باز بسیار شیک (97) - فراناز
www.faranaz.com › مدل-مانتو-جلو-باز-شیک-96
مدل مانتو جلو باز بسیار شیک 97 عکس مدل مانتو جلو باز جدیدترین ژورنال مانتو جلو باز مدل مانتو تابستانه جلو باز مدل مانتو عبایی جلو باز مدل مانتو بلند جلو باز ...
مدل مانتو تابستانی 98 | مدل مانتو جلو باز شیک برای تابستان
www.talab.org › model › womens-clothing › مدل-مانتو-تابستانی
جدیدترین مدل های مانتو تابستانی جلو باز و مانتو های خنک برای گرمای تابستان را اینجا مشاهده نمایید. مدل مانتو تابستانی جلو باز شیک و مجلسی و اداری در این مطلب از ...
مدل مانتو لاکچری جلوباز که پوشیدن و فروش آن ممنوع شد + ...
www.nazweb.ir › 240829-مدل-مانتو-لاکچری-جلوباز-فروش-ممنوع
مدل مانتو لاکچری جلوباز که پوشیدن و فروش آن ممنوع شد گالری تصاویر دنیای مد سایت نازوب، ابوالقاسم شیرازی با اشاره به فروشگاه های عرضه م.
جدیدترین مدل مانتو جلو باز عید 98/ مدل مانتو لاکچری - ناز وب
www.nazweb.ir › 259959-جدیدترین-مدل-مانتو-جلو-باز-عید-98-لاکچری
ژورنال شیک و جدیدترین مدل مانتو های جلو باز ویژه عید 98 و 2019 میلادی ترندهای شیک و ثابت مدل مانتوهای جلو باز در ادامه با وبسایت ناز وب.
مدل مانتو جلو باز عید نوروز 99 | مانتو جلو باز 2020 ... - پارس ناز
www.parsnaz.com › مدل-مانتو-جلو-باز-عید-نوروز-98
مدل مانتو جلو باز عید نوروز 98 | مانتو جلو باز 2019 دخترانه و زنانه عید نوروز 1398 ،مانتو جلو باز عیدانه 98،مدل مانتو جلو باز برای عید 1398،راهنمای خرید مانتو برای ...
30 مدل مانتو جلوباز (رویه) زنانه ۲۰۱۹ و 2018 - کمدا
https://www.komodaa.com › blog › fashion-dresses-women
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - مدل های جدید مانتو جلوباز و رویه لباس زنانه 2019. امروزه لباس های زنانه از مدل های مختلفی تشکیل می شوند که دسته بندی های اصلی آنها به مجلسی، ...
مانتو جلو باز و انواع آن برای لاکچری های ایران - فروشگاه ...
https://modsazi.com › types-of-open-front-manto
انواع بهترین مدل مانتو جلو باز زنانه و دخترانه با طرح های زیبا و شیک در سبک های مدرن و کلاسیک را می توانید در این سایت مشاهده کنید.
۶۰ مدل مانتو مجلسی ۹۸ برای تیپ های متفاوت - آرگا
https://arga-mag.com › دنیای مد
۲۹ دی ۱۳۹۷ - مدل مانتو جلو باز مجلسی. مدل مانتو رنگ سال ۹۸. مدل مانتوی شیک و زیبا مجلسی. مدل مانتو زنانه شیک و مجلسی. مانتو مجلسی 98. مدل مانتوی کوتاه مجلسی ...
مدل مانتوهای اسپرت و جلوباز برای عید - shebreh.com
www.shebreh.com › سبک زندگی › تازه های مد
مانتو‌های جلو باز در بین دخترخانم‌ها طرفداران زیادی دارد، این مانتو‌ها انتخاب‌هایی خوبی برای فصل بهار هستند و در رنگ‌های روشن و زیبا تولید می‌شوند و با.
مدل مانتو مجلسی جدید 2019 مانتوحریر 2018 مانتو جدید 97 ...
https://www.pinterest.com › pin
Apr 28, 2019- مدل مانتو مجلسی جدید 2019 مانتوحریر 2018 مانتو جدید 97 عکس مانتو دخترانه مانتو شیک طرح دار مانتو جلو باز تابستانی لباس شری هیل 2019 مانتو ...
مدل مانتو جلو باز و انواع آن - ویرگول
https://virgool.io › مدل-مانتو-جلو-باز-و-انواع-آن-tqipmjds692n
انتخاب مد مانتو مدل های جلو بازامروزه مدل مانتو های جلو باز جزو مد و بورس بازارها هستند معمولا این مدل مانتوها یقه دار و بدون یقه می باشند…
مدل مانتو جلو باز | ۳۳ مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت و ... - ...
delbaraneh.com › fashion-model › open-front-manto-model
از یک جایی به بعد انگار نسل مانتو های دکمه دار منقرض شده باشد همه مانتو ها تقریبا از انواع مدل مانتو جلو باز دوخته و تهیه شدند. هم در فصل تابستان مدل مانتو های جلو باز ...
مدل مانتو بلند و جلوباز جدید و شیک تابستانه - نمناک
namnak.com › مدل-مانتو-بلند-و-جلو-باز-.p52209
 رتبه: ۳ - ‏۱۲۱ مرور
مانتو بلند و مدل مانتو 2017 و مدل مانتو بلند جلو باز و مدل مانتو نخی شیک و مدل مانتو جلو باز نخی و مدل مانتو تابستانی 96 و مدل مانتو مد سال 96 در نمناک.
80 مدل مانتوی جدید سال 98 فوق العاده جذاب دخترانه و زنانه | ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۱ رأی
مدل مانتوی جدید سال 98 :: در ادامه توجه شما عزیزان را در این مطلب از مجله ساتیشو به جدیدترین و زیبا ترین مدلهای مانتو سال 2019 - 98 جلب می کنیم. همچین سعی داریم در ...
خرید مانتو و رویه | مانتو مجلسی، اداری، مانتو جلو باز | ...
https://www.dolichi.com › زنانه › لباس زنانه
خرید اینترنتی انواع مانتو، مانتو مجلسی، اسپرت، مانتو اداری، مانتو جلو باز، مانتو دخترانه - ارسال رایگان | تضمین اصالت کالا | تا 10روز ضمانت بازگشت.
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
رایگان
خرید مانتو جلو باز ، خرید ترکیب رنگ زیبا، رنگبندی در تصویر دوم به بعد. به ترتیبب: بادمجونی،قهوه ای(کیفیت عکسا پایینه ، لیست قیمت مانتو جلو باز ...
خرید عمده مانتو|مانتو جلوباز تابستانی|خرید مانتو ارزان|مانتو ...
https://nicetip.ir › cat › womens-clothing
فروش جدید ترین مانتو های جلو باز شیک|خرید عمده مانتو|مانتو شیک ارزان|مانتو جلو باز مدل جدید|مانتو جلو باز جدید 98|مانتو جلو باز اسپرت|مانتو شیک مجلسی ...
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
رایگان
خرید مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، تخفیف های مانتو جلو باز ، مشخصات فنی مانتو جلو باز ، مقایسه قیمت مانتو جلو باز ...
#مانتوجلوباز hashtag on Instagram • Photos and Videos
https://www.instagram.com › explore › tags › مانتوجلوباز - ترجمه این صفحه
69.9k Posts - See Instagram photos and videos from 'مانتوجلوباز' hashtag.
مدل مانتو جلوباز (@omid.sokot) • Instagram photos and videos
https://www.instagram.com › omid
24.4k Followers, 54 Following, 2845 Posts - See Instagram photos and videos from مدل مانتو جلوباز (@omid.sokot)
مانتو جلو باز جدید - آپارات
https://www.aparat.com › مانتو_جلو_باز_جدید
خرید مانتو , خرید مانتو جلوباز , خرید مانتو جدید , خرید اینترنتی مانتو مانتو جلوباز ایلناز، این مانتو کار شما را برای ست کردن با شلوار و شال در رنگ های مختلف ...
مانتو جلو باز کد 3660 - سایز مایز
sizemize.ir › product
این مانتو راسته ی جلو باز می باشد. در روی جیب های ان حلقه های فلزی طلایی کار شده است. پشت کار از زیر باسن تا پایین و قسمت استین از جنس حریر میباشد.
مانتو، پانچ و رویه زنانه - خريد جديدترين مدل های مجلسی، کوتاه ...
https://www.digikala.com › مد و پوشاک › زنانه › لباس زنانه › پوشش اسلامی
خرید و قیمت جدیدترین مدل مانتو، پانچ و رویه زنانه و دخترانه 2019.شامل انواع مانتو کتی بلند و کوتاه مجلسی، اسپرت و شیک 98 | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ...
مشخصات، قیمت و خرید مانتو جلو باز (پانچ جلوباز فری سایز ...
https://chaftan.com › محصولات › مانتو اسپرت
مانتو جلو باز که تحت عنوان پانچ جلوباز از آن یاد می‌شود از محصولات تابستانی و راحتی چفتان است که بصورت فری‌سایز در چهار رنگ بندی جذاب مشکی، آبی، سبزیشمی ...
گزارش انتقادی از مانتو جلوباز و شلوار ۹۰ سانتی - تابناک ...
https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۳ تیر ۱۳۹۸ - گزارش انتقادی از مانتو جلوباز و شلوار ۹۰ سانتی. بدحجابی به مسائل مختلفی برمی‌گردد، اما شاید مهمترین مسئله در این میان تولیدکنندگان پوشاک ...
20 مدل مانتو کوتاه 2019 و 98 (مدل های جدید اسپرت و جلوباز) - ...
https://www.komodaa.com › ترند 2019-1398 › مدل مانتو
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - اینجا انواع مدل مانتو کوتاه 2019 و 98 جدید از جلوباز تا اسپرت را معرفی کردیم. اگه دنبال مانتو کوتاه جذاب با قیمت مناسب هستی کلیک کن.
از کجا میتونم مدل مانتو کوتاه بخریم ؟
معرفی مدل مانتو کوتاه جلوباز
معرفی مدل مانتو کوتاه کتی
نتایج وب
مانتو جلو باز کد 3655 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
مانتو جلو باز پایین چین دار. مدل این مانتو کاملا آزاد میباشد. پایین مانتو دامنی و پرچین که دور تا دور آن به وسیله نوار پیله ای از جنس خود مانتو کار شده است.
مانتو جلو باز گلدار کد 3827
https://www.sizemize.ir › product
استایل این مانتو کژوال می باشد . جلوی مانتو در قسمت پایین کار چاپ گل می باشد که قسمت پایین کار طرح گل های لیزر شده است. مناسب برای استفاده روزانه برای دختر ...
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
رایگان
خرید مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، تخفیف های مانتو جلو باز ، مشخصات فنی مانتو جلو باز ، مقایسه قیمت مانتو جلو باز ...
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
رایگان
خرید مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، تخفیف های مانتو جلو باز ، مشخصات فنی مانتو جلو باز ، مقایسه قیمت مانتو جلو باز ...
مدل مانتو جدید در سال 98 همراه با عکس [لینک خرید مانتو مجلسی ...
https://blog.malltina.com › مدل-مانتو
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - در این مقاله، عکس جدیدترین مدل مانتو شامل مدل مانتو سنتی، مدل مانتو ۹۸، مدل مانتو اسپرت، مدل مانتو بلند، مدل مانتو جلوباز، مدل مانتو کتی و مانتو رنگ ...
Avainsana #مانتوجلوباز Twitterissä
https://twitter.com › hashtag › مانتوجلوباز
Näe twiittejä aiheesta #مانتوجلوباز Twitterissä. Näe mitä ihmiset sanovat ja liity keskusteluun.
دستور اماکن درباره مانتوهای جلو باز | تولید مانتو بدون دگمه ...
https://www.hamshahrionline.ir › news › دستور-اماکن-درباره-مانتوهای-جلو...
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه گفت: ما در لباس‌های مردانه هیچگونه محدودیتی نداریم اما مطابق دستور اماکن تولید هر مدل مانتویی که دکمه ...
مانتو جلو باز کد 3655
www.sizemize.ir › womans
مانتو جلو باز پایین چین دار. مدل این مانتو کاملا آزاد میباشد. پایین مانتو دامنی و پرچین که دور تا دور آن به وسیله نوار پیله ای از جنس خود مانتو کار شده است.
مانتو جلو باز کد 3655
www.sizemize.ir › womans
مانتو جلو باز پایین چین دار. مدل این مانتو کاملا آزاد میباشد. پایین مانتو دامنی و پرچین که دور تا دور آن به وسیله نوار پیله ای از جنس خود مانتو کار شده است.
مانتو جلو باز طرح النا - آپارات
https://www.aparat.com › vGgpf › مانتو_جلو_باز_طرح_النا
مشخصات کلی مانتو طرح النا: جنس ملانژ مناسب برای سایز های 36 تا 44 دارای کمربند بسیار شیک و زیبا تن خور عالی جهت خرید محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر به ...
مانتو - خرید مدل‌های شیک مجلسی، اسپرت، جلوباز، کوتاه و بلند ...
https://www.banimode.com › manto
خرید انواع مانتو شیک مجلسی، اسپرت، کتی، بلند، کوتاه، جلوباز دخترانه و زنانه در مدلهای جدید 2019 در بانی مد ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا.
مانتو جلو باز بلند دو میم 2M کد 208 |فروشگاه اینترنتی ...
https://www.banimode.com › مانتو-جلو-باز-بلند-دو-میم-2m-کد-208
خرید مانتو جلو باز بلند دو میم 2M کد 208|خرید اینترنتی مانتو بلند و جلوباز، جدیدترین مدل های مانتوی اسپرت|مانتوی تابستانی خنک|مانتوی نخی|مانتو مجلسی ارزان ...
مانتو جلو باز بلند کد 3644
www.sizemize.ir › product
مانتو جلو باز بلند. قسمت بالای مانتو از پارچه لینن راه راه استفاده شده است. قسمت پایین مانتو از پارچه شاتون استفاده شده که قسمت پشت آن از کمر به پایین به صورت ...
لیست قیمت مانتو جلو باز | ترب
https://torob.com › مانتو-جلو-باز
خرید مانتو جلو باز ، خرید مانتو کرپ شانتون ، لیست قیمت مانتو جلو باز ، لیست قیمت مانتو کرپ شانتون ، ارزانترین قیمت مانتو جلو باز ، ارزانترین قیمت مانتو ...
برخورد با عرضه و تولید مانتو جلوباز، شیشه‌ای، حریر و ... - ...
https://fararu.com › صفحه نخست › جامعه
۹ مرداد ۱۳۹۸ - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از اجرای طرح ویژه برخورد با تولید و عرضه مانتوهای جلوباز، شیشه‌ای، حریر و توری در تهران با ...
مانتو جلو باز سارا بهرامی سوژه شد ! - آپارات
https://www.aparat.com › TGdwp › مانتو_جلو_باز_سارا_بهرامی_سوژه_شد_!
مانتو جلو باز سارا بهرامی سوژه شد ! ... مانتو جلو باز کمر کشباف - آموزش خیاطی بحرالعلوم · رسانه تصویری ... آموزش تصویری خیاطی بدون الگو (مانتو یا پالتو جلو باز).
مانتو جلو باز - آپارات
https://www.aparat.com › result › _مانتو_جلو_باز_
مدل مانتو های عجیب و جلو باز بازیگران زن در نوزدهمین جشن خانه سینما که حاشیه های زیادی ایجاد کرد · پیام جدید. 3.2 هزار بازدید ۲ سال پیش. 1:36 ...
جدیدترین مدل مانتو جلو باز تابستانه بسیار شیک ... - ...
https://persianv.com › mode › مانتو-جلو-باز-تابستانه
۲۴ تیر ۱۳۹۸ - جدیدترین مدل مانتو جلو باز تابستانه بسیار شیک + تصاویر مد و لباس در این مطلب ما گلچینی از زیباترین مانتوهای جلو باز تابستانه را برای شما ...
مانتو بلند جلو باز تابستانه مخصوص سال 98 برای شیک ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
مدل مانتو بلند جلو باز تابستانه اسپرت دخترانه و زنانه ، در رنگ های شاد و جذاب مخصوص لاکچری پوشان ، عکس هایی از مانتوهای مجلسی و رسمی بلند.
مانتو جلو باز - مجله تصویر زندگی
https://www.tasvirezendegi.com › tag › مانتو-جلو-باز
مدل مانتو زمستانی پشم، فوتر و مخمل جدید سال 98 – 2019. با سرد شدن هوا و فرارسیدن زمستان خانمها مانتو زمستانی پشم ، مانتو فوتر و مخمل و یا مانتو بافت به تن می ...
مانتو مجلسی جلو باز نو - دیوار تهران - نیازمندی‌ های رایگان ...
https://divar.ir › tehran › تهران › browse › query=0,مانتو جلو باز
مانتو جلو باز کاملا نو فری سایز. نازی‌آباد. ۲ ساعت پیش. چت. مانتو جلو باز کاملا نو فری سایز|لباس|تهران_نازی‌آباد|دیوار. قیمت: ۶۹٫۰۰۰ تومان ...
مانتو فروشی ها در تسخیر مانتوهای جلوباز / پای چه کسی در ...
https://www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک عید است و خانم ها هم طبق هرسال در پی‌ خرید لباس و مانتو برای خودشان هستند اما وضعیت ...
خیاطی - آموزش دوخت مانتو جلو باز شیک - آپارات
https://www.aparat.com › خیاطی_-_آموزش_دوخت_مانتو_جلو_باز_شیک
یکی از بهترین شغل ها برای بانوان جامعه، استفاده از هنر خیاطی است. خیاطی از جمله هنر های است که انسان به صورت دائم به آن نیاز دارد و همیشه با خلاقیت و سلیقه افراد طرح ...
مانتو جلوباز مجلسی - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلوباز_مجلسی
مانتو فروشی ها در تسخیر مانتوهای جلوباز / پای چه کسی در میان است؟ یا مهدی(عج). 483 بازدید ۸ ماه پیش. 0:13 · مزون مانتو مجلسی کرج · مزون ماوی. 2.9 هزار بازدید ۱ سال ...
مانتو جلو باز طرح دار - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلو_باز_طرح_دار
عارف غفوری شعبده باز ایرانی در یکی از پارک های کشور ترکیه جلو چشم همه پرواز کرد · ایران امیر. 667 بازدید ۱ ماه پیش. 0:24 ...
خیاطی - آموزش دوخت مانتو جلو باز شیک - آپارات
https://www.aparat.com › DEksK › خیاطی_-_آموزش_دوخت_مانتو_جلو_باز_...
یکی از بهترین شغل ها برای بانوان جامعه، استفاده از هنر خیاطی است. خیاطی از جمله هنر های است که انسان به صورت دائم به آن نیاز دارد و همیشه با خلاقیت و سلیقه افراد طرح ...
Image result for ‫مانتو جلو باز دخترانه دیور‬‎ | hani in 2019 ...
https://www.pinterest.com › pin
Apr 19, 2019- Image result for ‫مانتو جلو باز دخترانه دیور‬‎
مدل مانتو پاییزه , مدل مانتو جلو باز پاییزی | Dress in 2019 ...
https://www.pinterest.com › pin
Feb 1, 2019- مدل مانتو پاییزه , مدل مانتو جلو باز پاییزی.
مانتو جلو باز کد 3660
https://www.sizemize.ir › ...
این مانتو راسته ی جلو باز می باشد. در روی جیب های ان حلقه های فلزی طلایی کار شده است. پشت کار از زیر باسن تا پایین و قسمت استین از جنس حریر میباشد.
مانتو جلو باز جدید با رنگ سال 1398 + سری جدید عکس مدل ...
https://www.mod98.ir › مانتو
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - مد ۹۸: در این پست مدل های جدیدی از مانتو های جلوباز سال ۱۳۹۸ را برای شما جمع آوری کرده ایم . در ادامه با مدل های مانتو کوتاه ، مانتو بلند ،مانتو جلو باز ...
مدل مانتو جلو باز دخترانه و زنانه | عکس مدل مانتو مجلسی اسپرت ...
https://www.pinterest.com › pin
Mar 11, 2019- This Pin was discovered by nik star. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.
مدل مانتو شیک 97؛ مدل مانتو جلو باز و مانتو مخمل | ستاره - ویستا
https://vista.ir › مجله سبک زندگی › لباس و مد
مانتو‌های جلو باز در بین دخترخانم‌ها طرفداران زیادی دارد، این مانتو‌ها انتخاب‌هایی خوبی برای فصل بهار هستند و در رنگ‌های روشن و زیبا تولید می‌شوند و با انواع کفش ...
تولیدی مانتو جلو باز - آپارات
https://www.aparat.com › result › تولیدی_مانتو_جلو_باز
تولیدی مانتو جلو باز تابستانی(تلگرام : tehranmantocom@). تولیدی و پخش ... آموزش بافت ژاکت زنانه جلوباز قلاب بافی فوق العاده زیبا - ژاکت بافتنی جلو باز.
خیاطی - آموزش دوخت مانتو جلو باز شیک - آپارات
https://www.aparat.com › خیاطی_-_آموزش_دوخت_مانتو_جلو_باز_شیک
یکی از بهترین شغل ها برای بانوان جامعه، استفاده از هنر خیاطی است. خیاطی از جمله هنر های است که انسان به صورت دائم به آن نیاز دارد و همیشه با خلاقیت و سلیقه افراد طرح ...
مانتو جلو باز شیک مدل سال - کاریزما کالر
https://carismacolor.com › 2019/07 › مانتو-جلو-باز-شیک-زنانه
یکی از مدل هایی که چند سالی است در میان خانم ها بسیار پرطرفدار شده است مانتو های جلو باز می باشد. به همین دلیل در این مطلب از کاریزماکالر شما را با مانتو جلو باز ...
خرید اینترنتی مانتو | شاپگرام خرید مطمئن از فروشگاه های ...
https://shopgramapp.com › women-manteau
خرید اینترنتی شیک ترین مانتوها در دسته بندی های رسمی، اسپرت، جلوباز، مجلسی، بلند و کوتاه از طریق چت مستقیم با فروشنده | شاپگرام خرید مطمئن از فروشگاه های ...
50 مدل مانتو مجلسی جلو باز کوتاه و بلند جدید | انگیزه
https://angize.com › ... › 50 مدل مانتو مجلسی جلو باز کوتاه و بلند جدید
۳۱ تیر ۱۳۹۸ - انواع مانتو مجلسی جلو باز در طرح‌ها و رنگ‌های محتلف تولید می‌شوند و قابلیت استفاده در فصول مختلف سال را دارا هستند و سلایق مختلف را پوشش می‌دهند.
مدل مانتو جلو باز جدید و شیک » اصفهان امروز
esfahanemrooz.ir › 62852-مدل-مانتو-جلو-باز-جدید-و-شیک
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - مانتو جلو باز بلند برای خانم‌ها قد متوسط و قد بلند مناسب است. اگر قد بلندی ندارید، از نمونه‌های مانتو جلو باز کوتاه استفاده کنید. انتخاب نادرست این ...
استایلی شیک و تابستانه با جدیدترین مدلهای مانتو بلند ...
https://satisho.com › مدل لباس › مانتو
 رتبه: ۵ - ‏۳ رأی
عکس هایی از جدیدترین و شیک ترین مدلهای مانتو تابستانی سال 2019 و مانتو بلند جلوباز سال 98 را در این مطلب ساتیشو مشاهده خواهید کرد.
هیچ ارگانی مسئولیت جمع‌آوری مانتوهای جلوباز و حریر را به عهده ...
https://www.eghtesadnews.com › بخش-سایر-رسانه-ها-61 › 296912-هیچ-ار...
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - کدام ارگان مسئولیت جمع آوری مانتوهای جلوباز و حریر را بر عهده دارد؟ ... اصناف تهران در واکنش به رواج مانتوهای شیشه ای و جلوباز، گفت: واحدهای گشت، ...
مانتو تابستانه | ۵۰ مدل مانتو جلو باز تابستانی برند ...
delbaraneh.com › fashion-model › summer-manto
این که یک مانتو باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد که بتوان به عنوان مانتو تابستانه از آن استفاده کرد و همچنین ایده های نو و جدید مانتو جلو باز تابستانی از ...
مانتو جلو باز بیتا کتانی طرح خانواده - فروشگاه اینترنتی ...
https://soorbaz.com › کادویی › مانتو و تونیک و رویه
توضیحات. یک مانتو جلوباز علاوه بر استایلی زیبا، شما را از گرمای تابستان محفوظ می‌دارد. این مانتو با فرم آزاد و به دلیل فری سایز بودن و همچنین جنس کتانی خود ...
مانتو جلو باز یا دکمه دار؟ | تبادل نظر نی نی سایت
https://www.ninisite.com › discussion › topic › مانتو-جلو-باز-یا-دکمه-دار
۸ شهریور ۱۳۹۸ - یه پارچه شانتون خریدم به رنگ بژ.میخام خودم بدوزمش.حالا بنظرتون جلو باز بدوزم یا دکمه دار کلاسیک. بنظرتون جلو بازها از مد نمیافته؟اگه میتونید ...
خرید مانتو جلو باز پاییزه جوتی جینز Jooti Jeans|فروشگاه ...
https://www.banimode.com › مانتو-جلو-باز-پاییزه-جوتی-جینز-jooti-jeans
خرید اینترنتی مانتو جلو باز پاییزه جوتی جینز Jooti Jeans|خرید آنلاین جدیدترین مانتوهای پاییزه و زمستانه با کیفیت عالی و مدل های به روز|ارسال سریع و ضمانت ...
#عیدانه مانتو ساده و شيك جلو باز جنس كرپ سایز36 تا 48 رنگ ...
https://www.pinterest.com › pin
Jul 25, 2019- #عیدانه مانتو ساده و شيك جلو باز جنس كرپ سایز36 تا 48 رنگ ژورنال قيمت تومان ارسال با پست رایگان جهت سفارش در تلگرام به شماره پیام بدین.
مانتو جلو باز اسپرت - مانتو بقل باز بلند - مانتو ... - Pinterest
https://www.pinterest.com › pin
Oct 2, 2019- مانتو جلو باز اسپرت - مانتو بقل باز بلند - مانتو بلند زنانه.
#مانتو‌جلو‌باز hashtag on Twitter
https://twitter.com › hashtag › مانتو‌جلو‌باز
See Tweets about #مانتو‌جلو‌باز on Twitter. See what people are saying and join the conversation.
مانتو جلو باز کد 3824
www.sizemize.ir › womans › womans_clothes › womens-manteaus
رنگ, آبی. دیگر رنگها, زرد | سرمه ای | کرم. تولید کشور, ایران. فرم, آزاد | جلو باز. مناسب برای, روزمره | مهمانی. جنس, ژاکارد. قد به سانتیمتر, 85. نحوه بسته شدن, جلو باز.
مانتو جلو باز کد 3660
www.sizemize.ir › womans
این مانتو راسته ی جلو باز می باشد. در روی جیب های ان حلقه های فلزی طلایی کار شده است. پشت کار از زیر باسن تا پایین و قسمت استین از جنس حریر میباشد.
مانتو جلو باز کتی کد 3835 - سایز مایز
https://www.sizemize.ir › product
استایل این مانتو کژوال می باشد . برش های که جلو و روی آستین های این مانتو خورده است کاملا مدل های ان را منحصر به فرد کرده است. کپ این مانتو برش دار می باشد.
مانتو جلوباز بازیگران - آپارات
https://www.aparat.com › result › مانتو_جلوباز_بازیگران
مانتو فروشی ها در تسخیر مانتوهای جلوباز / پای چه کسی در میان است؟ یا مهدی(عج). 483 بازدید ۸ ماه پیش. 0:18 · مانتو جلوباز شيك تنخور عالي | بازرگانی دینا قشم.
80 مدل مانتو سال 98 از جدیدترین و شیکترین ژورنالهای سال 98
https://donoghte.com › manto-model-98
مدل مانتو پانچ بارداری ۹۸. مدل مانتو جلو باز دخترانه 98 جنس کرپ مازراتی. مدل مانتو جلو باز دخترانه ۹۸ جنس کرپ مازراتی. مانتو دامن مدل ۹۸ دخترانه شیک. مدل مانتو دامنی ...
81 مدل مانتو تابستانی 98 نخی جدید با استایلای جذاب و ...
https://donoghte.com › summer-manto-model-98
این مدل مانتو تابستانی را به هر دو حالت جلو باز و جلو بسته استفاده کنید. در قسمت جلوی آن ۴ عدد قزن وجود دارد. همچنین بصورت آستین کتی می باشد. در ادامه می توانید ...
مانتو جلوباز | خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.com › tag › مانتو جلوباز
کلمات کلیدی : مانتو جلوباز تعداد اخبار: ۲. فیلم|مانتو جلوباز یا شلوار ۹۰ سانتی! ... انتقاد از فروش مانتوهای جلو باز/ غیرت‌‌هایمان کجاست که لباس زیر زنان در ویترین‌ها ...
60 مدل مانتو تابستانی از پارچه نخی و حریر در سبک های ...
https://luxtehran.com › مدل-مانتو-تابستانی-با-پارچه-نخی
مدگردی در دنیای مدل های جذاب مانتو برای تابستان به سراغ مدل مانتو تاستانی و نخی میرویم تا ... تیپ اسپرت طناز طباطبایی با شلوار جین و مانتو تابستانی جلو باز.
مانتو جلو باز کرپ دو رنگ مشکی سورمه ای سنگدوزی شده مناسب ...
https://www.pinterest.com › pin
Oct 17, 2019- مانتو جلو باز کرپ دو رنگ مشکی سورمه ای سنگدوزی شده مناسب برای شرکت در مجالس رسمی.
تهرانی ها برای خرید مانتو جلو باز به شهرداری تهران مراجعه کنند ...
https://www.jamehnews.com › تهرانی-ها-برای-خرید-مانتو-جلو-باز-به-شهر
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - او در خصوص فروش علنی مانتوهای جلو باز و آستین کوتاه در این نمایشگاه اظهار کرد: تا آنجایی که همکاران ما مشاهده کرده اند به این گونه موارد تذکر داده شده ...
مانتو جلو باز گشاد کد 3836
www.sizemize.ir › womans
مشخصات کلی. سایز, S | M | L | XL | XXL. رنگ, کرم. دیگر رنگها, سبز | کرم | مشکی. تولید کشور, ایران. فرم, جلوباز | آزاد. مناسب برای, مهمانی | مجالس رسمی. جنس, کرپ ...
مانتو جلو باز کد 3660
www.sizemize.ir › womans › womens-manteaus
این مانتو راسته ی جلو باز می باشد. در روی جیب های ان حلقه های فلزی طلایی کار شده است. پشت کار از زیر باسن تا پایین و قسمت استین از جنس حریر میباشد.
مانتو جلو باز بیتا کتانی طرح خانواده (سبز) - فروشگاه ...
https://soorbaz.com › کادویی › مانتو و تونیک و رویه
 رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - توضیحات. یک مانتو جلوباز علاوه بر استایلی زیبا، شما را از گرمای تابستان محفوظ می‌دارد. این مانتو با فرم آزاد و به دلیل فری سایز بودن و همچنین ...
60 مدل مانتو هنرپیشه های سینمای ایران ؛ از مدل مانتو نیکی ...
https://luxtehran.com › 60-مدل-مانتو-هنرپیشه-های-سینمای-ایران
(تیپ مشکی رنگ نفیسه روشن در این عکس مربوط به مهر ماه ۹۷ در حاشیه اکران فیلن لازانیا است که پاپوش کرم رنگ را با ساپورت مشکی تور دار و مانتو جلو باز از ...
90 مدل مانتوهای گل گلی در سال 2019 ( انواع جدید مانتو گل گلی ...
https://www.komodaa.com › ترند 2019-1398 › مدل مانتو
رفتن به مدل مانتوهای گل گلی در سال 2019 جلوباز - مانتوی جلو باز از هر جنس و سبکی که باشد، پرطرفدارترین نوع مانتو است. این مانتو اگر گل گلی ...
از کجا میتونم مدل مانتو گل گلی بخرم ؟
معرفی چند مدل مانتو گل گلی با طرح برجسته
معرفی چند مدل مانتو گل گلی جلوبسته
بیشتر ببینید
نتایج وب
دوخت مانتو جلو باز ممنوع شد - با اقتصاد
www.baeghtesad.com › بخش-سیاسی-64 › 60569-دوخت-مانتو-جلو-باز-ممن...
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - طبق دستور مراجع قضایی و اماکن، دوخت هرگونه مانتو بدون دکمه و جلوباز ممنوع است و با جریمه و موارد قضایی همراه است.
80 مدل مانتو 2019 لاکچری و فوق العاده جذاب دخترانه و زنانه - ...
https://donoghte.com › manto-model-2019
از جمله مواردی که می توان در نظر داشت مربوط به مراسمی می باشد که می خواهید به آنجا بروید. از جمله مانتو های پرطرفدار عبارتند از مدل مانتو مجلسی، اسپرت، جلوباز، کوتاه، ...
بایگانی‌های مدل مانتو جلوباز - مجله اینترنتی آراس , اخبار , ...
www.araas.ir › tag › مدل-مانتو-جلوباز
مدل مانتو شیک مانتو شیک مانتو تابستانی بلند مانتو شیک مانتو شیک مدل مانتو مجلسی مانتو شیک مانتو تابستانی نخی مانتو شیک مانتو شیک مانتو مجلسی گلبهی ...
جستجوهای مربوط به مانتو جلو باز
مانتو جلو باز 97

مانتو جلو باز در تهران

مدل مانتو جلو باز کوتاه

مدل مانتو جلو باز مجلسی

مانتو جلو باز تابستانی

مدل مانتو جلو باز اسپرت

مانتو جلو باز اسپرت کوتاه

مدل مانتو جلو باز حریر

پیمایش صفحهیش از ۴۵ مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ – ۹۸ جدید که پوشیدن آنها باعث جذابیت چندین برابری شما شیک پوشان می شود را برای این مطلب از قسمت مدل مانتو ۲۰۱۹ سایت دو نقطه برایتان قرار دادیم. جدیدترین مدل های مانتو جلو باز در سال ۲۰۱۹ در این مطلب به شما نمایش داده می شود تا شما عزیزان براحتی از میان آنها مدل مانتو مورد علاقه خود را بیابید.

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹
مدل مانتو جلو باز بخصوص در ایام گرم سال استفاده بیشتری دارد و در سال ۲۰۱۹ انواع مختلفی از آن روانه بازار شده است. مدل هایی که در تهیه آن ها از پارچه هایی همچون نخی، حریر، کتان ، ریون و انواع دیگر استفاده می شود. مانتو جلو باز را همچنین می توانید به روش های مختلفی با لباسهای دیگر ست کنید.

در سال های قبل استفاده از مانتو جلو باز به تدریج جای خود را در بین خانم ها باز کرد و هم اکنون در سال ۲۰۱۹ می توان گفت افراد زیادی برای انتخاب مدل لباس خود از مانتو جلوباز استفاده می نمایند. البته ذکر این نکته مهم است که بدانید در انتخاب این مانتوها دقت لازم را به عمل آورید تا شخصیت شما حفظ شود.

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رود. بنابراین باید دقت کنید مانتویی را خرید کنید که حتی الامکان برند متفرقه یا نا آشنا نباشد. همان طور که گفتیم در سال ۲۰۱۹ تعداد مدل ها و برندهای تولید کننده مانتو جلو باز بسیار زیاد شده و انتخاب مانتویی با جنس و کیفیت خوب بسیار مهم است.

جدیترین مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹
در ادامه توجه شما را به جدیدترین مدلهای مانتو جلو باز سال ۲۰۱۹ جلب می نماییم.

مدل مانتو جلو باز 2019

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹

این مدل مانتو با رنگ طوسی و آمیخته با خطوطی زیبا در قسمت بالا تنه جلوه زیبایی دارد. در قسمت پایینی آن نیز چین های خاصی قرار دارد که به این مانتو جلو باز جلوه شیکی می دهد و جزو مانتوهای زیبای ۲۰۱۹ می باشد.

مدل مانتو جلو باز جدید 2019

مدل مانتو جلو باز جدید ۲۰۱۹

در عکس بعدی همانطور که می بینید مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ دارای یقه کلوش می باشد که زیبایی جالبی به آن می دهد. همچنین این مدل دارای رنگ بندی های متفاوت و خاصی می باشد. این کار نیز در  دسته مدل های پر فروش سال قرار دارد.

مدل مانتو جلو باز اسپرت 2019

مدل مانتو جلو باز اسپرت ۲۰۱۹

این مدل مانتو نیز دارای جلوه های زیبایی از رنگ و طرح است. این مدل مانتو ۲۰۱۹ دارای آستین بسیار زیبایی می باشد و رنگ آن با پوست های روشن هماهنگ است. می توان آن را با مدل کفش رنگ روشن ست کرد. انتخاب این مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ را به شما توصیه می کنیم.

مدل مانتو جلوباز دخترانه 2019

مدل مانتو جلو باز دخترانه ۲۰۱۹

این مدل هم بسیار زیبا و دلنشین می باشد و جزء تک خال های سال ۲۰۱۹ می باشد. این مانتو جلو باز بصورت بلند طراحی شده است و می تواند برای هر دختر خانمی جذاب باشد. شما می توانید آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید.

مدل مانتو جلو باز اسپرت دخترانه 2019

مدل مانتو جلو باز اسپرت دخترانه ۲۰۱۹

مانتو جلو باز اسپرت ۲۰۱۹
این مدل مانتو اسپرت جلو باز یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانید در زمینه مانتوهای اسپرت داشته باشید. این مانتو زیبا و خنک را می توانید برای پیاده روی و تفریح انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید. این مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ انتخاب خوبی برای دختر خانم ها می باشد.

مدل مانتو جلو باز حریر جدید

مدل مانتو جلو باز حریر جدید

جدیدترین مدل مانتو جلو باز شیک

جدیدترین مدل مانتو جلو باز شیک

مانتو جلو باز اینستاگرام 2019

مانتو جلو باز اینستاگرام ۲۰۱۹

مدل مانتو جلو باز بلند 2019

مدل مانتو جلو باز بلند ۲۰۱۹

مانتو جدید جلو باز با پارچه ریون

مانتو جدید جلو باز با پارچه ریون

مانتو جلو باز مشکی ساده

مانتو جلو باز مشکی ساده

مانتو جلو باز پاییزه مدل 2019

مانتو جلو باز پاییزه ۹۸ مدل ۲۰۱۹

مانتو تابستانی جلو باز 2019

مانتو تابستانی جلو باز ۲۰۱۹

مدل های جدید مانتو جلو باز دخترانه

مدل های جدید مانتو جلو باز دخترانه

مانتو جلو باز اسپرت کوتاه 2019

مانتو جلو باز کوتاه ۲۰۱۹

مدل مانتو جلو باز سبز

مدل مانتو جلو باز مجلسی 2019

مدل مانتو جلو باز مجلسی ۲۰۱۹

مانتو بلند جلو باز جدید تابستانی

مانتو بلند جلو باز جدید تابستانی

مدل مانتو جلو باز 2019 بدون دکمه

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ بدون دکمه

جدیدترین مانتو جلو باز اسپرت 2019

جدیدترین مانتو جلو باز اسپرت ۲۰۱۹

مدل مانتو پاییزی جدید جلو باز

مدل مانتو پاییزی جدید جلو باز

مدل مانتو جلو باز سنتی جدید

مدل مانتو جلو باز سنتی جدید

مدل مانتو جلو باز 2019 کوتاه دخترانه شیک و مجلسی

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ کوتاه دخترانه شیک و مجلسی

مانتو جلو باز گره ای

مانتو جلو باز گره ای

جدیدترین مدل مانتو جلو باز ساتن

جدیدترین مدل مانتو جلو باز ساتن

مدل مانتو جلو باز گلدار حریر

مدل مانتو جلو باز گلدار حریر

مدل مانتو جلو باز 2019 آستین کلوش

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ آستین کلوش

مدل مانتو جلو باز بلند 2019

مدل مانتو جلو باز زنانه فیروزه ای 2019

مدل مانتو جلو باز زنانه فیروزه ای ۲۰۱۹

مانتو جلو باز اینستاگرام
مدل مانتو جلوباز اینستاگرام

مدل مانتو جلوباز اینستاگرام

مدل مانتو 2019 جلوباز

مدل مانتو جلو باز سرمه ای دکمه دار

مدل مانتو جلو باز سرمه ای دکمه دار

مانتو جدید جلو باز دخترانه

مانتو جدید جلو باز دخترانه

مانتو جلو باز 2019 اینستا

مانتو جلو باز ۲۰۱۹ اینستا

مدل مانتو جلو باز 2019 آستین کیمونو

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ آستین کیمونو

مدل مانتو جلو باز گل دار 2019

مانتو جلو باز یقه آمریکایی

مانتو جلو باز یقه آمریکایی

مدل مانتو جلوباز ساده بلند قهوه ای

مانتو جلوباز ساده بلند قهوه ای

مانتو جلو باز چاک دار 2019

مانتو جلو باز چاک دار ۲۰۱۹

مانتو جلو باز رنگ بنفش جدید

مانتو جلو باز رنگ بنفش جدید

مدل مانتو 2019 جلو باز

مدل مانتو جلو باز 2019

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ دخترانه

مدل جدید مانتو جلو باز برای افراد چاق

مدل جدید مانتو جلو باز برای افراد چاق

مانتو جلو باز اینستاگرام

مانتو جلو باز اینستاگرام

مدل مانتو جلو باز 2019 بلند آبی

مدل مانتو جلو باز ۲۰۱۹ بلند آبی

مانتو جلوباز یقه پهن 2019 دخترانه با طراحی جدید

مانتو جلوباز یقه پهن ۲۰۱۹ دخترانه با طراحی جدید

مدل مانتو شیک جلو باز 2019 بلند با آستین جدید

مدل مانتو شیک جلو باز ۲۰۱۹ بلند با آستین جدید

امیدواریم مدل های مانتوی جلو باز ۲۰۱۹ که تهیه کردیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما همچنین می توانید از انواع مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۹ در قسمت مدل لباس دیدن نمایید.


بیشتر بدانید۵۳ مدل مانتو ۲۰۲۰ جدید بسیار شیک و جذاب برای خانمهای باکلاس۴۵ مدل مانتو پاییزه ۹۸ جدید از کالکشنهای مزون دوز شیک پاییزی۴۰ مدل مانتو گلدار ۹۸ شیک با طراحی منحصربفرد ویژه مشکل پسندا۴۶ مدل مانتو چهارخونه ریز و درشت جدید اسپرت و فوق العاده ناز۸۱ مدل مانتو تابستانی ۹۸ نخی جدید با استایلای جذاب و بینظیرموضوعات مرتبط:مدل مانتو 2019ثبت نظر
مطالب پیشنهادی از سراسر وب
yektanet-logo-signپیشنهاد توسط
راه‌های تقویت حافظه! بهترین حافظه را داشته باشید

با آسپرین زیبا شوید!

حذف نام همسر از شناسنامه

تهدید خانواده با آموزش چند همسری!

یک سفر رویایی به بهترین شهر ساحلی جهان

راهنمایی خانم مقانلو برای از بین بردن چروک صورت

راه‌های تقویت حافظه! بهترین حافظه را داشته باشید
راه‌های تقویت حافظه! بهترین حافظه را داشته باشید

با آسپرین زیبا شوید!
با آسپرین زیبا شوید!

حذف نام همسر از شناسنامه
حذف نام همسر از شناسنامه

تهدید خانواده با آموزش چند همسری!
تهدید خانواده با آموزش چند همسری!

یک سفر رویایی به بهترین شهر ساحلی جهان
یک سفر رویایی به بهترین شهر ساحلی جهان

راهنمایی خانم مقانلو برای از بین بردن چروک صورت
راهنمایی خانم مقانلو برای از بین بردن چروک صورت

راه‌های تقویت حافظه! بهترین حافظه را داشته باشید

با آسپرین زیبا شوید!

حذف نام همسر از شناسنامه

تهدید خانواده با آموزش چند همسری!

یک سفر رویایی به بهترین شهر ساحلی جهان

راهنمایی خانم مقانلو برای از بین بردن چروک صورت

مطالب بیشتر در مدل مانتومدل مانتو اسپرت 2019
مدل مانتو۵۸ مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۹-۹۸ جدید و جذاب برای خانمهای با کلاس۵۸ مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۹ – ۹۸ جدید، فوق العاده شیک و جذاب دخترانه و زنانه را...مدل مانتو دامنی 2019
مدل مانتو۴۲ مدل مانتو دامنی ۲۰۱۹-۹۸ جدید فوق العاده شیک و با کلاسبیش از ۴۰ مدل مانتو دامنی ۲۰۱۹ جدید، فوق العاده شیک و با کلاس را برای خانم های...مدل مانتو بلند 2019
مدل مانتو۶۰ مدل مانتو بلند ۲۰۱۹ بی نهایت زیبا و شیک با طرحهای جدیداینبار برای شما عزیزان بیش از ۶۰ مدل مانتو بلند ۲۰۱۹ – ۹۸ دخترانه و زنانه بی نهایت...مدل مانتو چهارخونه
مدل مانتو۴۶ مدل مانتو چهارخونه ریز و درشت جدید اسپرت و فوق العاده نازبیش از ۴۵ مدل مانتو چهارخونه ۹۸ جدید، بسیار شیک و اسپرت را با انواع طرح...مدل مانتو تابستانی 98
مدل مانتو۸۱ مدل مانتو تابستانی ۹۸ نخی جدید با استایلای جذاب و بینظیربیش از ۸۰ مدل مانتو تابستانی ۹۸ نخی جدید و شیک اینستاگرامی در طرحهای بلند و...مدل مانتو بهاره 98
مدل مانتو۴۰ مدل مانتو بهاره ۹۸ جدید و با کلاس برای خانم های لاکچریاینبار ۴۰ مدل مانتو بهاره ۹۸ جدید و با کلاس دخترانه و زنانه را از میان...مدل شنل زمستانی 2019
مدل مانتو۴۰ مدل شنل ۲۰۱۹-۹۸ دخترانه و زنانه جدید مجلسی و اسپرت جذاباینبار بیش از ۴۰ مدل شنل ۲۰۱۹ – ۹۸ دخترانه و زنانه از جدیدترین شنل های مجلسی و اسپرت زمستانی،...مدل پالتو دخترانه 2019
مدل مانتو۴۵ مدل پالتو ۲۰۱۹-۹۸ بسیار شیک و خوش استایل دخترانه و زنانهبیش از ۴۵ مدل پالتو ۲۰۱۹ – ۹۸ دخترانه و زنانه بسیار شیک و خوش استایل پاییزی و زمستانی را...مدل مانتو گلدار 98
مدل مانتو۴۰ مدل مانتو گلدار ۹۸ شیک با طراحی منحصربفرد ویژه مشکل پسندا۴۰ مدل مانتو گلدار ۹۸ – ۲۰۱۹ شیک و با طراحی های جدید و بسیار زیبا...مدل مانتو دانشجویی 2019
مدل مانتو۳۲ مدل مانتو دانشجویی ۲۰۱۹ جدید اسپرت و بلند فوق العاده شیکمدل مانتو دانشجویی 2019 عنوان این مطلب از سایت دو نقطه می باشد.مدل مانتو 2019
مدل مانتو۸۰ مدل مانتو ۲۰۱۹ لاکچری و فوق العاده جذاب دخترانه و زنانهبیش از ۸۰ مدل مانتو ۲۰۱۹ جدید ، لاکچری ، فوق العاده جذاب و شیک دخترانه و زنانه را...
مدل مانتو۴۲ مدل مانتو کتی ۲۰۱۹ شیک و بروز با استایلهای اسپرت و مجلسیبیش از ۴۰ مدل مانتو کتی ۲۰۱۹ – ۹۸ بسیار شیک با طرحهای بروز و استایل های متفاوت اسپرت...مدل مانتو کوتاه 2019
مدل مانتو۳۷ مدل مانتو کوتاه ۲۰۱۹-۹۸ جدید و خوش استایل با کپهای جذاببا بیش از ۳۵ مدل مانتو کوتاه ۲۰۱۹ – ۹۸ جدید و خوش استایل دخترانه و زنانه با کپهای...مدل مانتو مجلسی 2019
مدل مانتوشیکترین مدل مانتوهای مجلسی ۲۰۱۹-۹۸ جدید (۴۲ عکس ژورنالی)اینبار با بیش از ۴۰ مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۹ – ۹۸ جدید و بسیار شیک ژورنالی در خدمت شما...مدل مانتو پاییزه ۹۸
مدل مانتو۴۵ مدل مانتو پاییزه ۹۸ جدید از کالکشنهای مزون دوز شیک پاییزیاینبار با ۴۰ مدل مانتو پاییزه ۹۸ فوق العاده جذاب از جدید ترین کالکشن های مزون...
مدل مانتو۸۰ مدل مانتو سال ۹۸ از جدیدترین و شیکترین ژورنالهای سال ۹۸بیش از ۸۰ مدل مانتو سال ۹۸ دخترانه و زنانه را از جدیدترین و شیکترین ژورنال های مانتو ۹۸ برای...مدل مانتو اداری 2019
مدل مانتوژورنال ۴۲ مدل مانتو اداری ۲۰۱۹-۹۸ مناسب محیط رسمی و اداریبیش از ۴۰ مدل مانتو اداری ۲۰۱۹ – ۹۸ یا به بیان بهتر جدیدترین ژورنال مدل مانتو شلوار اداری...مدل مانتو اینستاگرام 2019
مدل مانتو۴۷ مدل مانتو اینستاگرام جدید ۲۰۱۹ از بروزترین پیج های مانتواینبار با ۴۷ مدل مانتو اینستاگرام ۲۰۱۹ از بروزترین و معروفترین پیج های مانتو در اینستاگرام در خدمت...مدل مانتو ۲۰۲۰
مدل مانتو۵۳ مدل مانتو ۲۰۲۰ جدید بسیار شیک و جذاب برای خانمهای باکلاسبا ۵۳ مدل مانتو ۲۰۲۰ جدید ، جذاب و لاکچری برای خانم های شیک پسند و...مدل مانتو ترکیه ای 2019
مدل مانتو۴۲ مدل مانتو ترکیه ای ژورنالی ۲۰۱۹ از نیو کالکشن جدید ترکبیش از ۴۰ مدل مانتو ترکیه ای ۲۰۱۹ از جدیدترین ژورنال های مانتوی نیو کالکشن ترک را برایتان...وحیده سجادی ۵ مرداد, ۱۳۹۸ 0 دیدگاه
مانتو جلو باز و انواع آن برای لاکچری های ایران
تنوع و رنگ بندی متفاوت انواع مدل مانتو جلو باز طرفداران خاص خود را دارد. در مدل های شیک تر می توانید این رنگ بندی چند گانه را به صورت تلفیقی از رنگ های متضاد در کنار همدیگر ببنید. البته در طرح های ساده تر مدل مانتو جلو باز تک رنگ و یا بیشتر از دو رنگ نیستند. در زمینه مدل مانتو در این مقاله قصد داریم انواع مدل مانتو جلو باز را بررسی کنیم.

مدل مانتو جلو باز رنگی
مدل مانتو جلو باز رنگی
مانتو جلو باز و مدل های جدید آن
امروزه مدل مانتو های جلو باز جزو مد و بورس بازارها هستند. معمولا این مدل مانتوها یقه دار و بدون یقه می باشند. که بیشترین مد را در مدل مانتوهای جلو باز با طرح های بدون یقه می توانید مشاهده کنید. همینطور کششی که مدل های کمر دار  در مدل های مانتوهای جلو باز از لحاظ فروش دارند در نوع مدل های راسته و بدون کمر آن کمتر به چشم می خورد.

زیباترین مدل مانتو جلو باز
زیباترین مدل مانتو جلو باز
چنانچه مدل مانتو های جلو باز به صورت ایستایی و راسته باشند. یعنی هیچ گونه ساسونی در ناحیه کمر وجود نداشته باشد. می توان مانتو را با انواع کمر بند و یا طرح گل های بزرگ جذاب به نظر آورد.

مانتوی جلو باز دخترانه
مانتوی جلو باز دخترانه
 از مدل های دیگر مانتوهای جلو باز نوع یقه دار هستند که از پارچه های ایستا و کمی ضخیمتر می باشند. این نوع طرح ها در مدل مانتو جلو باز که معمولا نامتقارن هستند حالت ایستایی زیبایی نیز دارند. مانتو های جلو باز با مدل یقه دار و ایستا می تواند تن پوش خوبی برای خانم هی قد بلند باشد. البته خانم های قد کوتاه نیز می توانند مانتوی جلو باز دو رنگ انتخاب کنند. که  یک رنگ در بالا تنه مانتو و در قسمت پایین آن از رنگ دیگر انتخاب  شود.

مانتوی جلو باز فانتزی
مانتوی جلو باز فانتزی
همینطور برای مانتو های جلو باز کوتاه می توانید شلوارهایی را که با آن ست می کنید را از نوع ایستا و کمی گشادتر انتخاب نمایید تا زیبایی تیپتان چند برابر گردد.

مانتوی جلو باز
مانتوی جلو باز
انواع مدل مانتو جلو باز دخترانه با طرح های زیبا
 انواع  مدل مانتو جلو باز را می توان با انواع شلوارها پوشید. منوط به آنکه مدل مانتو را که قصد خرید دارید با قد، سایز و رنگ پوستتان جور کنید.

مانتوی جلو باز دخترانه
مانتوی جلو باز دخترانه
 

معمولادر مدل مانتو های جلو باز نوع شلوار و شالی که برای آن انتخاب می کنید بسیار مهم است. زیرا اگر شما مانتوی جلو بازی را انتخاب کرده اید که طرحی ساده و یا تک رنگی دارد. بهتر است از شلوارهای طرح دار و یا گشاد برای به جلوه آمدن هرچه بیشتر مانتویتان استفاده کنید. شما می توانید شلواره ساده را انتخاب نموده ولی مدل مانتوی جلو بازتان را با رنگ بندی زیبا خریداری کنید.

مدل مانتو جلو باز کرم
مدل مانتو جلو باز کرم
 

مانتو جلو باز جذاب
مانتو جلو باز جذاب
 

مانتو جلو باز با یقه انگلیسی

 

اغلب مدل های مانتو جلو باز دخترانه یا به سایز کوتاه و فانتزی هستند و یا بلند و کلاسیک می باشند. که هر کدام از این مانتو ها جلوه خاصی را به افراد می دهند.

مانتو جلو باز چین دار
مانتو جلو باز چین دار
انواع مدل مانتو جلو باز زنانه
مانتو جلو باز مدل کمر دار
مانتو جلو باز مدل کمر دار
 

مانتو جلو باز طرح گلدوزی
مدل مانتو جلو باز طرح گلدوزی
تنوع مانتو در مدل های جلو باز به لحاظ طرحی که دارد فراوان است. زیرا این مدل مانتوها تن پوش خوبی برای اکثر خانم ها دارد. توجه کنید مدل مانتوهای جلو باز از لحاظ سن و سال محدودیتی ندارد اما باید دقت کرد که مانتویی که انتخاب می کنید شما را خوش فرم نشان دهد. زیرا معمولا مانتوهای جلو باز به لحاظ مدلی که دارند، ممکن است کمی افراد را بزرگتر و غیر واقعی تر از آنچه که هستند نشان دهد. که در این مورد بهتر است در سایز مانتوی جلوی بازی که می خرید دقت کنید.

مانتو جلو باز با مدل آستین جدید
مانتو جلو باز با مدل آستین جدید
 

مانتو جلو باز ساده بلند
مانتو جلو باز ساده بلند جدید
 اگر شما خانم چاقی هستید و علاقه به پوشیدن مانتوی جلو باز دارید، و دوست هم ندارید که چاقی شکم شما دیده شود. برای جذاب تر دیده شدنتان بهتر است مدل مانتوی جلو باز خود را از نوع مدل کمر دار و طرح اندامی آن انتخاب کنید.

مدل مانتو جلو باز کوتاه
مدل مانتو جلو باز کوتاه
 

مانتو جلو باز مدل بادی
مانتو جلو باز مدل بادی
 

در حین حال می توانید از مدل های کوتاه مانتو جلو باز نیز استفاده کنید. زیرا که آنها نیز به نوبه خود زیبا هستند.

مانتو جلو باز مدل عبایی
مانتو جلو باز مدل عبایی زنانه
 

مدل مانتو جلو باز برش دار زنانه
مدل مانتو جلو باز برش دار زنانه
مدل مانتو جلو باز جدید
مانتو جلو باز مدل سرفانی سبک مدرن
مانتو جلو باز مدل سرفانی سبک مدرن
 

مانتو های جلو باز جدید معمولا رنگ بندی متنوع و طرح های زیبا و ساده تری دارند. اما در نوع مدل گوناگون هستند.

مدل مانتو جلو باز یقه چین دار
مدل مانتو جلو باز یقه چین دار
 

شما می توانید با توجه به سبکی که در هر مدل از مانتو های جلو باز می پسندید و نیز سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. بعضی از مدل مانتو های جدید همینطور از لحاظ سبک متفاوتند. بدین منظور که در برخی از این مانتو ها شما تلفیقی از مدل های و سبک های کلاسیک و مدرن را مشاهده می کنید، که بسیار جذاب هم هستند.

مانتو جلو باز با طرح استین جدید
مانتو جلو باز با طرح استین جدید
خانم های چاقی که دوست دارند سبک های مختلف مانتو های جلوباز جدید را امتحان کنند. می توانند از انواع مدل های اندامی و کت دامنی های کوتاه استفاده کنند تا جذاب تر به نظر آیند. همینطور اگر به دنبال مانتو های جدید که معمولا هم چند تیکه و طرحی نامتقارن دارند، خوشتان می آید. می توانید مدل های جلوباز دورنگ و یا تک رنگ که طرحی ساده تر را نیز انتخاب نمایید.

مدل مانتو جلو باز مدرن طرح دار
مدل مانتو جلو باز مدرن طرح دار
در هر حال انتخاب باخود شماست که با چه نوع مدل مانتویی جذاب تر به نظر بیایید. نیز می توانید انواع نمونه های مدل مانتو های جلوباز جدید را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

مدل مانتو زیبای جلو باز زنانه
مدل مانتوی زیبای جلو باز زنانه
بهترین مدل مانتو های جلو باز
مدل مانتو جلو باز بلند زنانه
مدل مانتوی جلو باز بلند زنانه
بهترین مانتو های جلوباز آنهایی هستند که علاوه بر زیبایی مدل از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. امروزه جنس های نخی پارچه ای مانتو بهترین کیفیت را در بین تن پوش های بیرون دارا هستند.

مانتوی کوتاه جلو باز زناانه
مانتوی کوتاه جلو باز زنانه
هر نوع پارچه نخی به غیر از الیاف مصنوعی و پلاستیکی مانتو به خصوص در تابستان علاوه بر سلامتی می تواند حس خوبی را به شما دهد.

مدل مانتو مجلسی جلو باز
مدل مانتو مجلسی جلو باز
همچنین در فصل های گرم سال می توانید زیبایی و راحتی را با انتخاب خوبی که برای مدل مانتو ها دارید تجربه کنید. زیرا که انتخاب یک مانتوی خوب که بتواند حس خوب و راحتی را به شما دهد از مهم ترین ویژگی های تن پوش های بیرونی می باشد.

مانتو جلو باز طرح هندی
مانتو جلو باز طرح هندی
بنابراین مانتو های جلو باز به دلیل سبک و مدلی که دارد می تواند گزینه خوبی برای شما خانم های باسلیقه و طرفدار مد باشد.

مانتو جلو باز زنانه مدل ایستا
مانتو جلو باز زنانه مدل ایستا
زیرا که این مانتو ها علاوه بر آنکه به دلیل آنکه جنس خوبی دارند و با کیفیت هستند، می توانند در تابستان احساس خنکی را به شما هدیه دهند.

مانتو حریر جلو باز ساده و بلند
مانتو حریر جلو باز ساده و بلند
بهترین نمونه های مدل مانتو های جلو باز برای هر نوع سایزی را در این مطلب برای شما قرار داده ایم که با توجه به ظاهر و سبکی که می پسندید از آنها ایده بگیرید.

مانتو جلو باز حریر کمر دار
مانتو جلو باز حریر کمر دار
مدل مانتو های جلو باز شیک و فانتزی
خوشبختانه مدل مانتو های جلو باز طوری می باشند که از لحاظ سایز و ظاهر با اغلب استایل ها جور هستند. به طوریکه شما می توانید با هر استایلی که هستید مدل های مشابه مانتو های جلو باز را انتخاب و خرید نمایید.

 

مدل مانتو جلو باز حریر دخترانه
مدل مانتو جلو باز حریر دخترانه
مانتو حریر جلو باز دخترانه
مانتو حریر جلو باز دخترانه
از سایر ویژگی های مدل های مانتو های جلوباز طرح های فانتزی آنها هستند که بر روی آنها خود نمایی می کند.

مانتو با یقه چین دار جلو باز زنانه
مانتو با یقه چین دار جلو باز زنانه
همینطور سبک های مختلف طراحی را می توانید در این مدل مانتو ها ببینید. دیگر آنکه مانتو های جلوباز از جذاب ترین و زیباترین تن پوش های امروزی هستند که بیشترین جلوه های طراحی و دوخت های شیک را دارا می باشند.

مانتو های حریر کوتاه جلو باز
مانتو های حریر کوتاه جلو باز
مدل مانتوی جلو باز با طرح زیبا و جدید
مدل مانتوی جلو باز با طرح زیبا و جدید
مانتو های حریر، گیپور، نخی و ویسکوز از جمله با کیفیت ترین و شیک ترین تن پوش های جلو باز است. این پارچه ها به دلیل طرح های زیبا و جنس نرم و لطیفی که دارند، بهترین نوع این تن پوش هاهستند.

مانتوی مدل جدید جلو باز
مانتوی مدل جدید جلو باز زنانه
 

مدل مانتوی برش دار جلو باز طرح جدید
مدل مانتوی برش دار جلو باز طرح جدید
مدل مانتو های جلو باز با لوازم اکسسوری
مدل مانتو جلو باز با طرح گلدوزی شده
مدل مانتو جلو باز با طرح گلدوزی شده
لوازم اکسسوری برای مدل مانتو های جلو باز می تواند به تعداد کم و از چیز های ساده باشد. زیرا که مانتو های جلو باز به دلیل مدل های متنوع و طرح هایی که دارند نیازی به لوازم اکسسوری خاصی ندارند. بنابراین می توانید از وسایل جزئی و ظریف برای هماهنگی و ست شدن با مدل مانتو و تیپ خود استفاده کنید.

انواع مدل مانتو جلو باز طرح فانتزی
مدل مانتو جلو باز طرح فانتزی
 

مانتو جلو باز زنانه با طرح و رنگ جدید
مانتو جلو باز زنانه با طرح و رنگ جدید
بعضی از مدل مانتو های جلو باز هستند که از یقه های چین دار و آستین های کوتاهی دارند که لوازم اکسسوری برای آنها می تواند شامل یک ساعت یا دستبند پهن باشد.

مدل مانتو جلو باز با اکسسوری خاص
مدل مانتو جلو باز با اکسسوری خاص
مانتو های جلو باز زنانه با یقه انگلیسی
مانتو های جلو باز زنانه با یقه انگلیسی
یا اینکه شما می توانید برای مدل مانتو های جلو باز مدل کمر دار و یا ساده با یک سینه بند و یا کمری زیبا اکتفا کنید.

مدل مانتو جلو باز با یقه جدید
مدل مانتو جلو باز با یقه جدید
مدل مانتو های زیبای جلو یاز مجلسی
مد ل مانتو های زیبای جلو باز مجلسی
نکات دیگر
یکی از موارد مهم برای جذاب تر شدن با مانتو های جلو باز استفاده از لباس هایی است که زیر این مانتو ها می پوشید. شما می توانید از انواع تونیک ساده و نیز زیر سارافونی برای انواع پوشش زیر مدل مانتو های جلو باز خود استفاده کنید.

مدل مانتو جلو باز زیبا به رنگ سال
مدل مانتو جلو باز زیبا به رنگ سال
مانتو جلو باز ساده برش دار
مانتو جلو باز ساده برش دار
به طوریکه اگر مدل مانتو شما بسیار ساده است بهترین لباسی که می توانید برای زیر این گونه مدل مانتو پوشید استفاده از لباس های طرح های براق و برجسته است. یا اینکه می توانید از اکسسوری و زیور آلاتی ظریف و کمی شلوغ استفاده کنید تا مدل مانتوی شما جلوه خاصی پیدا کند.

مدل مانتو جلو باز ساده با یقه چین دار
مدل مانتو جلو باز ساده با یقه چین دار
مدل مانتو جلو باز ساده شیک زنانه
مدل مانتو جلو باز ساده شیک زنانه
همینطور می توانید از شلوار های شیک و ساده مثل جین و یا مدل شلوارهای دیگر که گشاد و یا چین دار و دارای طرح های مدرن هستند استفاده کنید تا جذاب تر به نظر آیید.

نیز اگر مانتو جلو باز شما طرح و مدل به خصوصی دارد و یا دارای برش های به خصوصی است دیگر شما نیازی به تن پوش زیر زیاد طرح دار ندارید.

مدل مانتوی جلو باز دخترانه
مدل مانتوی جلو باز دخترانه
با این حال انتخاب مدل دست خود شماست. شما می توانید همراه با هر مدل مانتویی تیپی را داشته باشید که هموراه جذاب به نظر بیایید. زیرا که جذابیت چیزی نیست که به شما از بیرون داده شود. بلکه انتخاب مدل مانتو و همخوانی ان با ظاهر تان از مواردی است که می توانید با رعایت کردن آن جذابیت تیپتان را بیشتر کنید.

مدل مانتو جلو باز ایستا طرح دخترانه
مدل مانتو جلو باز ایستا طرح دخترانه
نمونه مدل های دیگر مانتو های جلو باز
نمونه های دیگر مدل مانتو ها را در ادامه می بینید که می توانند به شما در انتخاب یک مانتو جلو باز با سبک دلخواهتان یاری دهد.

مدل مانتو جلو باز اسپرت ساده
مدل مانتو جلو باز اسپرت ساده
مانتو جلو باز مدل دار از پشت بلند نامتقارن
مانتو جلو باز مدل دار از پشت بلند نامتقارن
مانتو مدل دار جلو باز طرح کلاسیک
مانتو مدل دار جلو باز طرح کلاسیک
مدل مانتو جلو باز فانتزی طرح دار
مدل مانتو جلو باز فانتزی طرح دار
مانتو جلو باز مدل کت دامنی
مانتو جلو باز مدل کت دامنی
امیدواریم از خواندن این مطلب لذت و بهره کافی را برده باشید و بتوانید مدل مانتوی خود را با با توجه به سبک و سلیقه خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید :

انواع مدل مانتو مجلسی زیبا
مدل مانتو جدید عروس ۲۰۱۹ مناسب نامزدی
انتخاب بهترین مدل های مانتو
 

 #مانتو جلو باز 98 #مدل مانتو جلو باز اسپرت #مدل مانتو جلو باز بلند #مدل مانتو جلو باز حریر #مدل مانتو جلو باز کوتاه #مدل مانتو جلو باز نخی #مدل مانتو حریر جلو باز جدید
لطفا نظر خود را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات :*
نام*
نام شما
ایمیل*
ایمیل شما
وب سایت
وب سایت شما
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

محصولات جدید
کیف اسپورت جغد   
کیف اسپورت جغد
كردستان - بانه پاساژ شافعی فاز...
56,000 تومان(قیمت ثابت)
نیم بوت تیم برلند   
نیم بوت تیم برلند...
تهران - تهران
205,000 تومان(قیمت ثابت)
سرویس ظریف و زیبای طرح طلا   
سرویس ظریف و زیبای طرح طل...
اصفهان - اصفهان
299,000 تومان(قیمت ثابت)
ست کامل جلیقه شلوار کتان   
ست کامل جلیقه شلوار کتان...
کرج، میدان کرج، ابتدای خ بهشتی...
138,000 تومان(قیمت ثابت)
پیراهن مردانه   
پیراهن مردانه
خراسان رضوي - نيشابور - نبش ام...
128,000 تومان(قیمت ثابت)
مانتو مجلسی مدل نیکا   
مانتو مجلسی مدل نیکا...
تهران
135,200 تومان(قیمت ثابت)
کت و شلوار مردانه   
کت و شلوار مردانه...
تهران
765,000 تومان(قیمت ثابت)
لباس زنانه راحتی فانتزی   
لباس زنانه راحتی فانتزی...
تهران
115,000 تومان(قیمت ثابت)
لباس راحتی زنانه   
لباس راحتی زنانه...
تهران
115,000 تومان(قیمت ثابت)
ست دوتیکه sport land   
ست دوتیکه sport land
تهران
145,000 تومان(قیمت ثابت)
جدیدترین مقالات
بلوز و شلوار راحتی نخی زنانه و دخترانه بسیار جذاب ۲۹ مهر, ۱۳۹۸
۲۰ مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک برای سال ۲۰۲۰ ۲۸ مهر, ۱۳۹۸
۳۷ مدل لباس مجلسی ۲۰۲۰ جذاب زنانه و دخترانه ۲۱ مهر, ۱۳۹۸
۶۰ مدل لباس مجلسی ۲۰۱۹ عالی برای خانم های شیک پوش ۲۱ مهر, ۱۳۹۸
۵۵ مدل آستین مانتو جدید و شیک ۳ شهریور, ۱۳۹۸
دسته بندی مقالات
رنگ مو
متفرقه
مدل آرایش
مدل ریش
مدل شال و روسری
مدل کت ، شلوار ، دامن
مدل کت و شلوار مردانه
مدل لباس اسپرت
مدل لباس پسرانه
مدل لباس دخترانه
مدل لباس راحتی
مدل لباس زمستانه
مدل لباس زنانه
مدل لباس عروس
مدل لباس مجلسی
مدل مانتو
مدل مو
مدل موی پسرانه
مدل موی دخترانه
مدل موی زنانه
مدل موی مردانه
ویدیوها
لوگوی سایت
مُدسازی محلی برای فروش محصولات فروشندگان و همچنین مرجعی کامل جهت خرید می باشد.

برنامه آندرویدبرنامه آی او اس
خبرنامه هفتگی
اطلاع از جدیدترین محصولات و برندهای پوشاک

آدرس ایمیل
شبکه های اجتماعی
فیسبوک
توییتر
لینکدین
گوگلخرید مانتو جلو باز . خرید مانتو جلو باز دخترانه . خرید مانتو جلو باز ارزان . خرید مانتو جلو باز کوتاه . خرید مانتو جلو باز اسپرت دخترانه . خرید مانتو جلو باز از دیجی کالا . خرید مانتو جلو باز شیک . خرید مانتو جلو باز سایز بزرگ . خرید مانتو جلو باز دخترانه ارزان . خرید مانتو جلو باز دخترانه . خرید اینترنتی مانتو جلو باز دخترانه . خرید مانتو جلو باز اسپرت دخترانه . خرید پستی مانتو جلو باز دخترانه ارزان . خرید اینترنتی مانتو جلو باز . خرید اینترنتی مانتو جلو باز بلند . خرید اینترنتی مانتو جلو باز ارزان . خرید اینترنتی مانتو جلو باز شیک . خرید اینترنتی مانتو جلو باز مجلسی . خرید اینترنتی مانتو جلو باز اسپرت . خرید اینترنتی مانتو جلو باز سایز بزرگ . خرید اینترنتی مانتو جلو باز سنتی . خرید اینترنتی مانتو جلو باز حریر . مانتو جلو باز . مانتو جلو باز بلند . مانتو جلو باز کوتاه . مانتو جلو باز دخترانه . مانتو جلو باز حریر . مانتو جلو باز اسپرت . مانتو جلو باز اینستاگرام . مانتو جلو باز دخترانه جدید .