موارد توضیحی
فروش ویژه ساعت LED تاچ اسکرین



اولین ساعت LED صفحه لمسی در جهان. پدیده سال جدید را به دستان خود ببندید! تركيبي حيرت انگيز از پيچيده ترين و جذاب ترين تكنولوژي هاي مدرن. طرح برگزيده 10 مجله برتر مد و فشن جهان ...
ساعت LED تاچ اسکرین بر خلاف سایر ساعت های موجود، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت دیجیتالی معمولی! همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این ساعت تاچ اسکرین (صفحه لمسی) با ظاهری متفاوت و مدرن به بازار ارائه شده است. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما صفحه آن را لمس کنید LED های ساعت روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کرد. از دیگر خصوصیات این ساعت دارا بودن تقویم و نمایشگر سال می باشد. از نکات جالب ساعت LED تاچ اسکرین این است که هیچ دکمه ای ندارد و حتی تنظیم ساعت هم با لمس صفحه آن انجام می شود! این ساعت برای اولین بار در ایران با رنگ بندی های مختلف و شش ماه گارانتی تعویض و بسته بندی اورجینال و شکیل توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 27000 تومان